4 422 678 läst · 32 289 svar
4423k läst
32,3k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Idag har tvättstugan uppgraderats från
Via
Till
Så nu kanske de som tvättar slutar ha åsikter om att jaga strömbrytaren och jag kan fortsätta med att bygga in skjutdörren.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Via
Logga in
Skapa konto
Till
Logga in
Skapa konto
Så nu kanske de som tvättar slutar ha åsikter om att jaga strömbrytaren och jag kan fortsätta med att bygga in skjutdörren.
Själv en pax passad till en pax calima i badrummet.
Underbart att få en fläkt med grundflöde istf av och på. Den verkar vara betydligt tystare också.
Ni som har den: Fungerar appen bra?
Har endast gjort lite inställningar med den hittills
Underbart att få en fläkt med grundflöde istf av och på. Den verkar vara betydligt tystare också.
Ni som har den: Fungerar appen bra?
Har endast gjort lite inställningar med den hittills
Använder inte appen supermycket men det har alltid fungerat när jag har använt den.fgo skrev:
Skulle sätta en molly i taket. Vilken valde jag? Insåg jag efter att jag tagit bort den glappande mollyn att den egentligen ens inte behövdes? Var järnblödningen oroväckande nära? Svar längst ner i inlägget.
Blev rätt nöjd med slutresultatet, och frun också som tur var.
Fel, ja, ja.
Logga in
Skapa konto
Blev rätt nöjd med slutresultatet, och frun också som tur var.
Logga in
Skapa konto
Fel, ja, ja.
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Ja, det gäller ju att hålla reda på om man har enkel- eller dubbelgips.
I tak är det väl ytterst sällan dubbel?
Bra att alla blev nöjda!
Tyngdkraften är din vän. Så lampan eller gardinen hängde, trots allt, nedåt
I tak är det väl ytterst sällan dubbel?
Bra att alla blev nöjda!
Tyngdkraften är din vän. Så lampan eller gardinen hängde, trots allt, nedåt
Tro mig, jag kommer ALDRIG mer ta fel på den punkten.KnockOnWood skrev:
Förtydligande: Jag hade redan koll på att det är enkelgips i tak. Det jag numera kommer ha koll på är mollypluggen jag sätter i motsvarar väggens tjocklek. Och inte bara trycka in den jag blir räckt av den 2-åriga dottern, hur stolt hon än är att hon får hjälpa till.
Redigerat:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 565 inlägg
Köpte en Calima för att uppgradera den trasiga jetmotorn som rasslade i taket förr.fgo skrev:
Har använt appen två gånger, en gång för att ställa in det hela. Och den andra gången för att jag bröt strömmen och då hade fläkten tappat minnet.
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 174 inlägg
Den är ju väldigt smidig för att ställa in alla värden. Tycker den ändå är relativt frikostig med sina installationsmöjligheter. Själv har jag ett grundflöde på 12 l/s och efter 5 minuter då ljuset tänts så rampar den upp till 20 l/s i 15 minuter. På det viset är det oftast tyst hela besöket ocksåfgo skrev:
Jag uppskattar verkligen tystheten.
Men som sagt, appen har fungerat precis som utlovat och för mina behov är den klockren. Snygg också Men vad hjälper det på den gamla toaletten...
Logga in
Skapa konto
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 565 inlägg
Håller med om att den såg slimmare ut på bilderna, säkert ett medvetet val av marknadsföringsavdelningen.
Långsovning för dottern igen, då gäller det att passa på 😎 Hålkälslister i snedtak är alltid en härlig utmaning, och inte blir det lättare när det är snett och vint åt alla håll. Det blev många provbitar innan det blev klart...och tur att det finns latexfog 😊
Logga in
Skapa konto