3 390 734 läst · 18 250 svar
3391k läst
18,3k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Tack! Kollade wealdens sida häromdagen efter just det här, men jag måste ha varit onykter när jag läste tabellen, för jag hittade inget som passade. Fick det till att 35mm var diametern och tyckte det kändes lite stort. Dumstrut på mig där.
Jag har tidigare beställt en del därifrån och kan bara hålla med om att deras produkter känns prisvärda.
Jag har tidigare beställt en del därifrån och kan bara hålla med om att deras produkter känns prisvärda.
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Dystert? Jag skulle vilja säga att det har fått patina, vilket i sin tur kan vara ett tecken på att bäraren besitter en del erfarenheter. Personligen skulle jag inte försökt att fräscha upp det, bara för att se hur många jag hade kunnat lura
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Är jag inte nöjd med det jag har skaffar jag mig nått som jag blir nöjd med, och när det gäller ett "arbetsredskap" är jag inte det minsta nostalgisk. Jag har genom åren kastat fler än ett "snickabälte" utan det minsta problem. Är du sugen kan du få mitt nuvarande när det fått nog med patina.
Verktygstokig
· Halland
· 7 547 inlägg
Började med att kränga på de nya bandsågsgummina
Lite för breda:
Åtgärdas med kniv:
Hittade först inget bra lim men i cykelaffären finns ju lim för tubdäck
Jämnade ut trycket och petade sen in lim under gummit..gick inte riktigt att fota eftersom det blev våldsamt kladdigt..
Testade sen att måla lite med bandsågens nya färg.. Vet inte riktigt varför den blir så blå på bilden, verkligheten är.mer gråblå än den babyblå som bilden visar..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lite för breda:
Logga in
Skapa konto
Åtgärdas med kniv:
Logga in
Skapa konto
Hittade först inget bra lim men i cykelaffären finns ju lim för tubdäck
Logga in
Skapa konto
Jämnade ut trycket och petade sen in lim under gummit..gick inte riktigt att fota eftersom det blev våldsamt kladdigt..
Logga in
Skapa konto
Testade sen att måla lite med bandsågens nya färg.. Vet inte riktigt varför den blir så blå på bilden, verkligheten är.mer gråblå än den babyblå som bilden visar..
Logga in
Skapa konto
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
M
Marcussjogren
Medlem
· Västra Götaland
· 3 079 inlägg
Marcussjogren