3 780 636 läst · 12 845 svar
3781k läst
12,8k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Jag gillar också Biltemas 10 års garanti verktyg. Spärrhantagen har jag dock tidigare blivit avrådd att köpa från olika forum men det finns säkert andra erfarenheter. Själv kör jag med Kamasa hantag(även spärr) och sen Bilteam hylsor. Visst, lite märklig kombination men de hylsor jag fick med i Kamasa lådan var inte 6 kantiga vilket jag anser gör stor skillnad.
Medlem
· Västmanland
· 248 inlägg
Blev Biltemas 1/2" spärrskaft, två förläggare, långt ledat skaft och ett set med hylsor. Velade länge mellan att köpa lösa delar och 20 delarssetet http://www.biltema.se/sv/Verktyg/Ha...elsats/Hylsnyckelsats-12-20-delar-2000030842/
Men setet saknade några storlekar på hylsor och då måste de ligga utanför vilket jag kommer störta mig på. Bättre då att köpa löst.
Men setet saknade några storlekar på hylsor och då måste de ligga utanför vilket jag kommer störta mig på. Bättre då att köpa löst.
Medlem
· Västmanland
· 248 inlägg
Något tips?
Som Tokslut skriver: om du inte har några verktyg, köp en vagn med verktyg, jag ångrar mig djupt att jag inte gjorde det.
Av att döma dit tidigare inlägg så gick 20-delars satsen bort pga att det blev lösa delar utanför, då är en vagn perfekt, allt samlat på ett och samma ställe, och ordning och reda.
Nu är detta en tråd om verktyg till bra pris, så jag rekommenderar dig att starta en ny tråd där vi kan diskutera vilken vagn du bör köpa
Av att döma dit tidigare inlägg så gick 20-delars satsen bort pga att det blev lösa delar utanför, då är en vagn perfekt, allt samlat på ett och samma ställe, och ordning och reda.
Nu är detta en tråd om verktyg till bra pris, så jag rekommenderar dig att starta en ny tråd där vi kan diskutera vilken vagn du bör köpa
Var en sväng förbi Bauhaus i Lödde idag och hittade lite blandade Fein Multimasterprylar i fyndhörnan. Inte så att man trillade av stolen men 10-pack standard träblad för 900 spänn, fanns någon trepack oxo samt en massa mer exotiska klingor. Fanns även två laddningsbara Multimaster, kollade ej modellen men kan de ha kostat runt 3kkr?
Redigerat:
Hittade denna fuktmätare på Ö&B Lidköping sänkt 50% betalade 50:-