Jag tror jag köper bara sågen i första omgången och väntar på någon rea på antingen 2500 eller 3800. Sågen blir 3071kr med prisgarantin så det är ju ganska bra :)
 
Även jag rekommenderar 3800, oslagbart och med dina komma byggnationer så tycker jag du skall köra på ett vettigt bord.

Har två 3800 själv - Kanonbra!
 
  • Gilla
trojlee och 1 till
  • Laddar…
Efter lite krångel i kundservice och lång kö så blev den min för 3071,2kr. 👍

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Skooda och 9 till
  • Laddar…
Någon som har fått tag på GTA 3800 billigt? Just nu verkar Toolab ha lägst på 2200 men det är lite för mycket :S
 
Hornbach prisgaranti 1700 någonting. Prisgarantin är från Beijers pris på 1895 kr
 
Redigerat:
Får hålla utkik. Finns på lindarn för 1995kr just nu vilket blir 1755,6kr med bauhaus prisgaranti. Vilken garanti har hornbach? 12%?
 
Ramnemark skrev:
Får hålla utkik. Finns på lindarn för 1995kr just nu vilket blir 1755,6kr med bauhaus prisgaranti. Vilken garanti har hornbach? 12%?
10% har hornbach men deras prisgaranti funkar mot alla internetsidor också
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Jag har prismatchat bord och såg själv i höstas funkade fint
 
Någon som känner till en bra deal på Blå Bosch sticksåg? Såg Bosch GST 90 E för 1000 kr men det finns kanske anledning att gå upp lite i pris även för vanlig hobby jobb(ex bygga kök)?
916480.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Imorgon den 16e juni är det tydligen invigning av Clas Ohlsons nya butik på Väla och de ger 20% rabatt på allting i butiken. Gäller tydligen bara imorgon och bara i den butiken.
 
Chaly
Sats på 6 eller 7 elektrikermejslar, Wiha Classic Electric för 129kr vid kassorna på Hornbach Norsborg i Stockholm.

Billigt tyckte jag.
 
Mikael_L
Chaly
Mikael_L skrev:
Är det detta set?
[bild]
[länk]
Japp, samma mejslar men förpackningen såg ut så här:

2016-06-19 08.20.46.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Fairlane
Inte direkt verktyg, men K-Rauta i Kungens kurva har en del skruv billigt nu (fanns igår iallafall). Det är Prof i olika utföranden för 10 kronor asken. Jag snabbtittade och såg universalskruv, spånskiveskruv och kanske någon annan variant. Olika dimensioner och kartonger med 100, 200 eller 500 skruv.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.