Jag gillar också Biltemas 10 års garanti verktyg. Spärrhantagen har jag dock tidigare blivit avrådd att köpa från olika forum men det finns säkert andra erfarenheter. Själv kör jag med Kamasa hantag(även spärr) och sen Bilteam hylsor. Visst, lite märklig kombination men de hylsor jag fick med i Kamasa lådan var inte 6 kantiga vilket jag anser gör stor skillnad.
 
richardtenggren
Biltema när det finns trevliga märken som Facom, Stahlwille och Gedore m.fl?
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
handla en fullvagn på en gång om du inte har verktyg, så slipper du handla i framtiden
 
  • Gilla
Jimmu
  • Laddar…
Som Tokslut skriver: om du inte har några verktyg, köp en vagn med verktyg, jag ångrar mig djupt att jag inte gjorde det.
Av att döma dit tidigare inlägg så gick 20-delars satsen bort pga att det blev lösa delar utanför, då är en vagn perfekt, allt samlat på ett och samma ställe, och ordning och reda.
Nu är detta en tråd om verktyg till bra pris, så jag rekommenderar dig att starta en ny tråd där vi kan diskutera vilken vagn du bör köpa :)
 
  • Gilla
VillaAnna
  • Laddar…
Var en sväng förbi Bauhaus i Lödde idag och hittade lite blandade Fein Multimasterprylar i fyndhörnan. Inte så att man trillade av stolen men 10-pack standard träblad för 900 spänn, fanns någon trepack oxo samt en massa mer exotiska klingor. Fanns även två laddningsbara Multimaster, kollade ej modellen men kan de ha kostat runt 3kkr?
 
Redigerat:
3 miljoner 😵?
 
Ramnemark skrev:
3 miljoner 😵?
En liten liten typo :)
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Jula har nu 15% rabatt på deras kompletta Meec multiserie. Länk
 
Ingen som sett någon bra kampanj på någon fin 216mm sågklinga? Ska va till fina snitt i trä.
 
Adisa skrev:
Ingen som sett någon bra kampanj på någon fin 216mm sågklinga? Ska va till fina snitt i trä.
Tyvärr inget tips om kampanj men kolla Tradera brukar köpa klingor där, finns rätt många till fastpris.
 
Clas Ohlson har 10% på ett köp online... fick rabattkoden "CLAS74533" när jag gick in på deras sida.

Ingen fantastisk rabatt direkt, men skulle man ändå köpa något så.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.