Credde skrev:
FFX kör en vecko kampanj, i dag är det Dewalt:

[länk]
För dom som missade gårdagen så kan jag berätta att det är samma priser som gäller även idag, beställde nyss ett DCK694 verktygspaket och det var då samma pris som igår när dom körde kampanjen.
 
https://bigskytool.com/ har upp till 25% farsdagsrabatt på Hitachis rekonditionerade verktyg.

Jag lade en order på fem luftverktyg och fem batteriverktyg. Ska bli spännande att se hur de är!
 
Sernbrandt körde 25% på demomaskiner och 40% på tillbehör. Förmodligen rätt utplockat nu men när jag lämnade fanns åtminstone en hög mft, lite bordsbreddare, dammsugare (som tyvärr klassas som maskiner), granat 150 mm i olika grovlek och annat smått och gott kvar. Jag fick med mig två tvingar och en FS 1400/2 i obruten förpackning.

Det var för övrigt kö utanför när de öppnade men det kanske är standard på de här tillställningarna.
 
Nu har veckorean på FFX kommit till Bosch. Är en GOP250CE för 89 pund ett bra pris? Det verkar vara den klenaste av Boschs multiverktyg. Ska jag välja en starkare eller tom köra trådlöst?
 
  • Gilla
bjoar564
  • Laddar…
kuntri skrev:
Nu har veckorean på FFX kommit till Bosch. Är en GOP250CE för 89 pund ett bra pris? Det verkar vara den klenaste av Boschs multiverktyg. Ska jag välja en starkare eller tom köra trådlöst?
Jag valde mellan 250 och 300 för 7 månader sedan. Valde 300 främst på grund av att växellådan är metall och att det finns snabb byte på den.1100 kr för 250 + frakt är väl inte jätte imponerande men visst par 100 lappar är det.
 
  • Gilla
kuntri
  • Laddar…
Någon som vet om någon rea på blå Bosch kap/ger? Alt prismatch på bauhaus?
 
vet att Beijer har haft någon sorts bra pris....är dock inte insatt om det finns billigare på nätet. Kolla där...har själv en blå bosch och är supernöjd. Skulle rekomendera GTA 2500 sågbord. Har dito till min klyvsåg och ångrar än idag att jag köpte ett "standard" bosch sågbord till kap-ger/sågen....
/
M
 
kuntri skrev:
Nu har veckorean på FFX kommit till Bosch. Är en GOP250CE för 89 pund ett bra pris? Det verkar vara den klenaste av Boschs multiverktyg. Ska jag välja en starkare eller tom köra trådlöst?
Tack för den påminnelsen - efter att ha gått och velat i ett halvår så blev det nu till slut en GTS10XT inklusive arbetsbord samt en extra klinga för 6700:- inklusive frakt :)
 
Luna Master w57 för 4000:- på blocket för 10min sedan. I Bollnäs
Rostig men kan vara ett riktigt kap
 
Rådalen skrev:
[länk]

[länk]

Sedan prismatch hos Bauhaus
Tyvärr var inte sågbordet samma men sågen kan man prismatcha :). Tack
 
  • Gilla
Rådalen
  • Laddar…
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Ja det kan du, toolab har en fysisk butik i Frölunda.
 
S
Köp ett längre bord än 2,5 meter.
 
GTA3800 rekommenderas. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.