4 367 934 läst · 32 113 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Ha ha haMikael_L skrev:
Det var nog många men de två som störde mest var nog skräp i huvudtanken samt grenrörspackningen.
Kör på reservtanken bara och det funkar fint 😄💪
Den lokala dragracingklubben tvingades ställa in dagens tävling pga regn, man kanske ska tipsa dem om D09's traktor 😇
Jag har målat element och slipat väggar, sambon har målat dörrkarm/fönsterkarm och slipat spackel. Mattläggaren har flytspacklat köket och ska äntligen lägga mattan imorgon.
Jag har målat element och slipat väggar, sambon har målat dörrkarm/fönsterkarm och slipat spackel. Mattläggaren har flytspacklat köket och ska äntligen lägga mattan imorgon.
Samlat kraft på Göteborgs gator (Göteborgsvarvet) för kommande veckas 'ryck' i källaren (klinkring, målarväv eller tapet, panelvägg mm).
Tanken var några öl på Avenyn eller annat trevligt ställe men då min mage blev osamarbetsvillig efter drygt halva loppet blev det 2 kalla och chips i soffan där vi bor...Men nästa år tror jag på Avenyyyyn..
Och förhoppningsvis tidig redan resa norrut imorgon.
Tanken var några öl på Avenyn eller annat trevligt ställe men då min mage blev osamarbetsvillig efter drygt halva loppet blev det 2 kalla och chips i soffan där vi bor...Men nästa år tror jag på Avenyyyyn..
Och förhoppningsvis tidig redan resa norrut imorgon.
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg