4 367 452 läst · 32 112 svar
4367k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Jovars... jag lär skärpa mig!harry73 skrev:
Kan även meddela att även denna gången, så åkte vi på en helstädning av huset...
Jag som tyckte jag plastat in nergången och hade dammsugare på hela tiden när jag slipade.. men icke!
Sambon såg ut som sammanbrottet var nära (been there, done that before...dammhaveri alltså), men tog rask tag i städningen ackompanjerad av skamsen mig.....
Imorrn ska golvet primas!
Been there. Done that.FredrikR skrev:Jovars... jag lär skärpa mig!
Kan även meddela att även denna gången, så åkte vi på en helstädning av huset...
Jag som tyckte jag plastat in nergången och hade dammsugare på hela tiden när jag slipade.. men icke!
Sambon såg ut som sammanbrottet var nära (been there, done that before...dammhaveri alltså), men tog rask tag i städningen ackompanjerad av skamsen mig.....
Imorrn ska golvet primas!
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 426 inlägg
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Be dom göra det själva nästa gång det muttras..
Förarbete kan dom med fördel göra om intresset för att slipa/bygga är noll
Förarbete kan dom med fördel göra om intresset för att slipa/bygga är noll
..om det kommer för lite mutter. ..då görs det utan nån hjälp av "andra halvan" överhuvdtaget - om jag så ska hyra in hantverkare själv!Chrissofsweden skrev:
Meeeeeen.. min andra halva är lite hm.. disträ.. och kanske inte jämt tänker så långt (mer fokuserad på det arbetet som ska göras)..så är jag van och tjafsar inte direkt om de sakerna. Hintar lite fint ibland om "har du inte glömt nått".. och annars gör jag det själv av bara farten.. (Förberedelserna alt eftermälet..)
Äntligen klar med vårt projekt Walk in closet. Har använt IKEA Pax stommar som vi ställt på en sockel och satt lister uppe och nere. Sedan byggt några specialstommar för snedtak, en hörnhylla och en "sideboard" med marmorskiva.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Inte något som JAG gjort så sett, men har farsan på besök och har satt honom i arbete. Montera sättsteg i öppen 70-talstrappa så den matchar husets ålder bättre.
Ska givetvis målas osv efteråt.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Ska givetvis målas osv efteråt.