4 371 004 läst · 32 127 svar
4371k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Jag har bara roat mig med tandläkarbesök , men plåtslagaren har varit här och lagt nytt tak på förrådet .
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Varit på hornbach och handlat vattenlås och lite grejor som åkte med i farten
Halverat rishögen
Förhoppningsvis är den borta efter nästa ryck
Så har man inga öl hemma... Vilket trauma =/
Edit
Fick massa våfflor serverade så jag överlever
Redigerat:
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Det blev våfflor här hemma också, Jungfru Marie bebådelsedag = Vårfrudagen = Våffeldagen
Mums
Och att du gillar att elda har vi förstått, D09
Mums
Och att du gillar att elda har vi förstått, D09
Spar det sista riset till påskbrasan D09
Bjöd hem svärmor och svärfar på våfflor a'la norskt recept (med kardemumma) med baktanken om att rådfråga svärfar på hur man bäst monterar den liggande panelen vid de stora fönsterpartierna... Blir säkert bra till slut, men varför blir allting så mycket mer omständligt än man först tänkt sig?
Bjöd hem svärmor och svärfar på våfflor a'la norskt recept (med kardemumma) med baktanken om att rådfråga svärfar på hur man bäst monterar den liggande panelen vid de stora fönsterpartierna... Blir säkert bra till slut, men varför blir allting så mycket mer omständligt än man först tänkt sig?
Börjat byta bromsskivor på s10:an, monterat ny dragkrok på densamma. Lödit monterat vv-fördelare och kopplat in vv till nedervåningen. Fått klart div. småplock och rättat till skavanker här och där. Planerar inför fasadbyte #2 och 100m2 stenterrass.
Top Gear är väldigt bra, men herr Clarkson har varit en riktig skitstövel vad det verkar på sistone. Så å andra sidan tycker jag BBC är rakryggade om medias vinkling är sanningsenlig.
Jag försvarar inte våldet men att förstöra världens största underhållningsshow på tv över vad som verkar vara en bagatell är synd. Jag hoppas de förstår att serien är död nu när de andra två tackat nej. Enligt media tjänade BBC 50 milj pund på Top Gear förra året. Nästa år blir det 0.
Enligt medierna består "bagatellen" av rasistiska uttalanden, utskällning av en producent i 20 minuter för att det inte finns varm mat på hotellet efter stängning och vad det verkar dessutom handgemäng. Jag antar att de till slut var tvungna att dra gränsen.
Det skulle inte förvåna mig om det senare visar sig att herr Clarkson ramlat i beroendeträsket...Men det är ren spekulation från min sida.
Det skulle inte förvåna mig om det senare visar sig att herr Clarkson ramlat i beroendeträsket...Men det är ren spekulation från min sida.
Ja han ligger på gränsen hela tiden. Och vissa saker är onödiga. Men jag tycker ändå det är synd att det blev såhär. De kunde gjort klart denna säsongen och lagt ner det sedan. Nu säger de att Top Gear ska fortsätta med nya "hosts" och det provocerar onödigt mycket.
Redigerat: