4 423 374 läst · 32 291 svar
4423k läst
32,3k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Inget upphetsande precis, men målat delar av förrådets fasad i väntan på plåtis (för taket).
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 253 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 253 inlägg
Skruvat fast toasitsen... Igen...
Smakat "några gånger" på flaskan med Grönstedt =P men fick hålla igen eftersom man ska vara aktiv imorgon.
Ja just det... Fyllt på i frysen, 30 stockar snus så nu klarar jag mig ett tag
Var vissa protester ang att beslagta utrymme i frysen men argumentet med att den är alltid tom ändå bet
Smakat "några gånger" på flaskan med Grönstedt =P men fick hålla igen eftersom man ska vara aktiv imorgon.
Ja just det... Fyllt på i frysen, 30 stockar snus så nu klarar jag mig ett tag
Var vissa protester ang att beslagta utrymme i frysen men argumentet med att den är alltid tom ändå bet
Redigerat:
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Någon gång för länge, länge sedan var min fru (då flickvän) på studiebesök på snusfabriken på Gullbergsvass i Göteborg. (Hon jobbade nog för Arbetsförmedlingen då, det var på 1970-talet.)
Och hon kom hem med ett kilo grovsnus paketerat i tvåhekto-paket.
In i frysen med hela rasket, sedan fyllde jag dosorna allt eftersom. Det räckte väl nästan ett år
Guld
Och hon kom hem med ett kilo grovsnus paketerat i tvåhekto-paket.
In i frysen med hela rasket, sedan fyllde jag dosorna allt eftersom. Det räckte väl nästan ett år
Guld
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Konstruktionsmässigt var hör å häpna en bieffekt av på tok för många timmars läsande på byggahus.se
Sedan så tyckte jag det kändes vettigt!
Men farsan vart inte utlämnad helt å hållet, han släpade jag minsann upp å hade som domkrafts och skruvdragaransvarig! (Nu undrar ni säkert vad fan gjort jag då...)
😉
Sedan så tyckte jag det kändes vettigt!
Men farsan vart inte utlämnad helt å hållet, han släpade jag minsann upp å hade som domkrafts och skruvdragaransvarig! (Nu undrar ni säkert vad fan gjort jag då...)
😉
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 428 inlägg
Soligt men kallt här idag, så jag tänkte pyssla lite utomhus. Röja ikring huset så fram med såg. Men det blir bara mer och mer som ska kapas när man väl börjar..
Snart har jag en tom slätt utan träd hehe
Snart har jag en tom slätt utan träd hehe
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg