243 113 läst · 549 svar
243k läst
549 svar
Fantastisk billiga badkar!
Lennart, alla andra här på tråden verkar vare mycket nöjd med sin produkt.
Jag står inför att skulle köpa bubbelbad - Kan du vare snäll att vare lite mer specifik kring vad som har gått galt, och vad som har kostat extra ???
Vänligen
Jan
Jag står inför att skulle köpa bubbelbad - Kan du vare snäll att vare lite mer specifik kring vad som har gått galt, och vad som har kostat extra ???
Vänligen
Jan
Om du nu är seriös vilket jag inte kan tänka mig.covenant74 skrev:Jag köpte via importlagret och servicen var bra tills jag fått produkten. Efter leverans så var det inte lika lätt att få gehör för sina synpunkter/klagomål. Produktens kvalité var helt klart sämre än jag väntat. Den har alla gånger kostat mig lika mycket som den skulle ha gjort om jag köpt från en "vanlig" leverantör. Då hade jag ju även haft möjlighet att se produkten först!!
Så mitt råd är: Tänk dig noga för!!
/Lennart
Jag var enormt skeptsik mot deras badkar men har själv installerat ett i verkligheten och de håller kvalite till 1/3 av vad en "vanlig" leverantör tar.
Så vilka omkostnader har du haft som uppväger de resterande 2/3 av priset?
Jag är faktiskt enormt nyfiken.
Jag håller helt med dig. De håller kvalité till 1/3 av vad en vanlig leverantör tar. Det är precis det jag försöker säga. Man får det man betalar för, så enkelt är det. Jag avråder inte från att köpa via Importlagret utan det jag försöker säga är att det i slutändan, för mig, inte blev så stor skillnad. Är man mer händig och insatt än mig så kanske det inte är något stort problem. Jag är dock nuförtiden mer kräsen och vill ta på och få en känsla för produkten innan jag köper den. Jag kan ju tillägga att jag inte köper avokado via nätet heller... :Om du nu är seriös vilket jag inte kan tänka mig.
Jag var enormt skeptsik mot deras badkar men har själv installerat ett i verkligheten och de håller kvalite till 1/3 av vad en "vanlig" leverantör tar.
Så vilka omkostnader har du haft som uppväger de resterande 2/3 av priset?
Jag är faktiskt enormt nyfiken.
För övrigt så kan säga att jag def. inte har något intresse i något annat märke/firma. Men det känns dock som om Importlagret bidrar med en hel del insändare själva här i tråden... :-X...det är bara en känsla som jag får då jag läser...
Hur som helst...lycka till med era badrumsköp!
/Lennart
Så vilka omkostnader har du haft som uppväger de resterande 2/3 av priset?covenant74 skrev:Jag håller helt med dig. De håller kvalité till 1/3 av vad en vanlig leverantör tar. Det är precis det jag försöker säga. Man får det man betalar för, så enkelt är det. Jag avråder inte från att köpa via Importlagret utan det jag försöker säga är att det i slutändan, för mig, inte blev så stor skillnad. Är man mer händig och insatt än mig så kanske det inte är något stort problem. Jag är dock nuförtiden mer kräsen och vill ta på och få en känsla för produkten innan jag köper den. Jag kan ju tillägga att jag inte köper avokado via nätet heller... :
För övrigt så kan säga att jag def. inte har något intresse i något annat märke/firma. Men det känns dock som om Importlagret bidrar med en hel del insändare själva här i tråden... :-X...det är bara en känsla som jag får då jag läser...
Hur som helst...lycka till med era badrumsköp!
/Lennart
Jag är faktiskt fortfarande enormt nyfiken.
Lättare badkar att installera hittar man knappt.
Fantastiskt kul tråd att följa.
Jag har varit in på alla hemsidor ni refererar till och priserna är verkligen fantastiska! Nu till mitt problem, är det någon som känner till någon som importerar vanlig badkar från Kina, d.v.s. utan bubbel och massage? Vi har hittat ett kar från Svedbergs men det kostar drygt 13'. Vi vill ha ett vanligt rektangulärt badkar med träfront, gärna lite djupare. Tips någon?
Jag har varit in på alla hemsidor ni refererar till och priserna är verkligen fantastiska! Nu till mitt problem, är det någon som känner till någon som importerar vanlig badkar från Kina, d.v.s. utan bubbel och massage? Vi har hittat ett kar från Svedbergs men det kostar drygt 13'. Vi vill ha ett vanligt rektangulärt badkar med träfront, gärna lite djupare. Tips någon?
Jag tror nog att RilleRock syftade till priset när han nämner 1/3. Inte att kvaliten uppgick till en tredjedel.
Det vore fortfarande intressant om du kunde vara lite mer specifik i din kritik av produkten. Vi är många som är nyfikana och vi har sett manga positiva omdömmen.
MVH
Tor
då jag själv snart får heme ett sådant här kina kar, så är jag mycket nyfickn på vad det är jag måsta byta som kommer att kosta mid 20 - 25 000:- ???
mina föreldrar köpte ett vanligt kar för ca et årsedan & det har dom fått byta lite grejor på på garantin, så jag vet vad man får för 38 000:- som det kostade. Ska bli intresant att jämföra det med mitt som kostar 13 000:-
mina föreldrar köpte ett vanligt kar för ca et årsedan & det har dom fått byta lite grejor på på garantin, så jag vet vad man får för 38 000:- som det kostade. Ska bli intresant att jämföra det med mitt som kostar 13 000:-
Jag köpte en duschkabin från Importlagret tidigare i somras som jag var och är mycket nöjd med. Igår kom mitt nya badkar A401B. Snabb leverans med tanke på att jag beställde det förra onsdagen .
Jag tycker att man får väldigt mycket för pengarna hos dem. Badkaret med all tänkbar utrustning kostar 11.100:- ink frakt och ozongrunka och värme.
Välpackat och monterat "bara" att koppla in.
Fasen också att badrummet inte är klart ännu,, jag är så sugen på att prova den
Mvh / Henrik
Jag tycker att man får väldigt mycket för pengarna hos dem. Badkaret med all tänkbar utrustning kostar 11.100:- ink frakt och ozongrunka och värme.
Välpackat och monterat "bara" att koppla in.
Fasen också att badrummet inte är klart ännu,, jag är så sugen på att prova den
Mvh / Henrik
På tal om kvalitè köpte jag mitt a304 från bt-trading och är jätte nöjd.Gubben på bt-trading berättade även (just nu kommer jag inte ihåg namnet ,märket) att ett känt märke som saluförs under det namn jag inte kommer ihåg tillverkas på samma fabrik som mitt a 304. men kostar i sverige 30- 35000kr. Intressant att veta eller?