B
benarv: Hej Här kommer bilder på vårt nya kök. Vi har planerat det utifrån storlek funktion och trivsel och försökt anpassa det utifrån det. Belysning har varit viktigt för oss och det framgår av bilderna. Lägg märke till fönster spottarna.. Vi har tagit bort 2 väggar i det gamla köket som var från 1936 och byggt ut till ca 40 kvm och försökt att få en gammal stil med tak och
42 svar · 13,0k läst
·
K
Flyttad
K
Flyttad
ullberg
ullberg: Recension för mitt pris återfinns i denna tråd: http://www.byggahus.se/forum/teknik/220546-recension-av-tradlos-tempsensor.htm /U
77 svar · 18,2k läst
·
O
olander: Svar x 2005 När pappa lagar mat så blir det pizza till ungarnas förtjusning, men chefen i huset har alltid synpunkter på den "slaffsiga" botten men med cordierite rund från Bagaren och kocken så skulle min fru få bita i stenplattan.
60 svar · 12,5k läst
·
iSnobben
iSnobben: [citat] Tycker i och för sig att vitsen med den här produkten försvinner om man ändå ska uppgradera allt annat runt omkring... Grejen var ju att göra en dum tv smart. Har inte stickan kopplad till förstärkaren utan direkt till TV:n så det finns inget lagg där. Mycket möjligt att stickan i sig är snabb men ihop med fjärrkontrollen så upplevs den som seg. Tycker att de kunde ha
147 svar · 25,1k läst
·
mhg_3
mhg_3: Hej, Jag undrar om du Elina möjligen vet när denna fina hammock kommer levereras? Får njuta av den nästa sommar förhoppningsvis :)[ QUOTE=Elina Blom Westergren;1750860]Hej allesammans. Ett par av er har noterat att frågan var lite otydligt ställd och jag håller med om det, därför har vi räknat både 1 och X som rätt svar både ihop och var för sig. Vinnare blev slutligen mhg_3. Ett
52 svar · 15,1k läst
·
Elina Blom Westergren
Elina Blom Westergren: Denna veckan säger vi stort grattis till Jonengs som är vinnare av avfallskvarnen GL-85. Vann du inte? Misströsta icke, kanske blir det du som vinner smarta sensorer i nya veckans tävling: http://www.byggahus.se/forum/tavling/219268-vinn-smarta-sensorer-och-bygg-ditt-intelligenta-hem.html#post1804175
81 svar · 17,6k läst
·
cederbusch
cederbusch: Dags att äntligen ge en återkoppling på den helt oväntade vinsten. Paketet bestod av tre moduler, två för uppkoppling mot nät med kabel och en som skickar ut signalen trådlöst. Korta versionen: Att ansluta och få igång modulerna som gör att man får internet via kabel var hur lätt som helst att installera och fungerar toppenbra i hela huset och gäststugan. Att få igång den
98 svar · 23,5k läst
·
jac
jac: Jag får väl återrapportera att routern anlände i förra veckan. Tyvärr har jag inte hunnit testa något ännu men det kommer förhoppningsvis snart. Återigen, tack så mycket!
52 svar · 13,8k läst
·
V
viktorj: Äntligen har paketet kommit. Nu jäklar ska de grillas.
37 svar · 11,0k läst
·
jennypennys
jennypennys: Poolen är här, påfyllning pågår! Och vi har fast vattenavgift... ;) [bild]
20 svar · 12,8k läst
·
Elina Blom Westergren
Elina Blom Westergren: Stort grattis till andersmc som är veckans vinnare!
148 svar · 25,0k läst
·
Goteborg
Goteborg: Vädja på, varken jag eller tjejen kommer nog aldrig släppa ifrån oss denna pärla! :D Blev levererad utan konstigheter till jobbet igår, väl hemma fick jag assistans av katten med att öppna lådan. [bild] Det slutade med att katten låg inuti lådan och gosade så fort tvätten försvann. Kopplade in den och prov sprutade några sekunder sen kom tjejen och la beslag på den resten av dagen
118 svar · 20,2k läst
·
T
TobiasGren: Tackar! Idag hämtade jag ut min väderstation :) [bild]
77 svar · 16,1k läst
·
Müssli
Müssli: Svar 2. Midsommar hos oss firas givetvis med sill, jordgubbar och glass. Jag brukar plocka 7 sorters tjejer och lägga under kudden och drömma om en blomma. Skitkonstigt. /edit Tvåa på bollen som vanligt...
48 svar · 14,1k läst
·
Gulfxx
Gulfxx: [citat] Roligt :thumbup:
69 svar · 16,6k läst
·
E
: Nu har en trevlig man från Folksam ringt och fixat min försäkring på fritidshuset. Passade på att byta från LF till Folksam även på villan och bilen, då han gav bra priser och villkoren hos Folksam verkade betydligt bättre än hos LF. Tack Byggahus och Folksam!
12 svar · 5,6k läst
·
K
KumlaEkeby: Mikael_L: Jodå det har kommit har bara glömt meddelat :). Det är installerat och klart. Smidigt var det att installera. Tänkte lägga upp lite bilder sen på installation av det. Kanske även en recension av det när tid finnes. 2 småbarn och massa byggprojekt så minskar tiden för annat.
141 svar · 25,3k läst
·
Elina Blom Westergren
Elina Blom Westergren: Hej allesammans, vi har nu kikat igenom allas svar och veckans vinnare är: Beacon65 Daugaard Mary-Anne Torein Ansim Stort grattis till er alla önskar vi på Byggahus.se! Ny tävling ligger uppe. Denna veckan har tre personer chans att vinna en fritidshusförsäkring i ett år.
16 svar · 8,2k läst
·
E
Erik36: Min har också kommit
75 svar · 16,0k läst
·
T
thomasx: [citat] Hejsan Passar på att rapportera att jag fortfarande går i väntans tider :)
46 svar · 13,5k läst
·
Per Eskilsson
Per Eskilsson: Puffar för ytterligare en tävling så här mellan våra "ordinarie" veckotävlingar. Tävlingen går ut på att gilla Byggahus på facebook (så att vi får fler som följer oss den vägen också) och gissa hur mycket grejerna på bilden väger. [bild] Tävlingreglerna finner du här: http://www.byggahus.se/bygga/gilla-gissa-vinn-5000-byggmax och det är också där du ska posta ditt svar.
0 svar · 3,1k läst
·
E
emelief: Svar x Vi har en hästgård och skulle verkligen behöva ha sådan här produkt. Suveränt när det är flera som använder ström och inte minst som småbarnsförälder! Har tipsa eran produkt och delat på facebook! Håller nu tummarna på att kamma hem detta :-)
52 svar · 14,3k läst
·
Elina Blom Westergren
Elina Blom Westergren: Den andra vinnaren blev Anna Noaksson från Hammarö, med motiveringen: Vilken vardagslyx att få vinna - det skulle glädja denna kvinna! En liten stund få vardagen glömma...och bland de fina tingen bort sig drömma. Skulle nog ha svårt att välja bland allt, men är säker på att hitta något riktigt ballt!
3 svar · 4,9k läst
·
Marlen Eskilsson
Marlen Eskilsson: Vinsterna i Byggahus "Veckans tävling" skickas direkt hem till vinnaren från företaget. För att vi ska ha koll på att du verkligen har fått din vinst, meddela här när du har fått den levererad.
0 svar · 3,1k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.