12 784 läst · 20 svar
13k läst
20 svar
Avslutad: Vinn stor pool till trädgården!
Svar: 1. Ca 47 000 st
Motivering: Förr var de små som ni kan se, värre är att få plats i minipoolen nu när de är drygt tre.
Bada vill de helst göra varje dag, men en stor pool är ju dyr så man skulle behöva stadsanslag.
Tvillingarnas hopp nu står till Lekmer, som vi hoppas fixar största poolen i vårt kvarter.
Motivering: Förr var de små som ni kan se, värre är att få plats i minipoolen nu när de är drygt tre.
Bada vill de helst göra varje dag, men en stor pool är ju dyr så man skulle behöva stadsanslag.
Tvillingarnas hopp nu står till Lekmer, som vi hoppas fixar största poolen i vårt kvarter.
Rätt svar är : 1. ca 47000
Finns allt för många vattenbilder att välja på då våra tvillingar Didrik och Douglas älskar allt vad vatten heter. När mamma och pappa inte har full koll fyller de gärna vatten i diskhon och badar där.
Här en bild där de hjälper pappa att vårtvätta Mustangen
Finns allt för många vattenbilder att välja på då våra tvillingar Didrik och Douglas älskar allt vad vatten heter. När mamma och pappa inte har full koll fyller de gärna vatten i diskhon och badar där.
Här en bild där de hjälper pappa att vårtvätta Mustangen
Medlem
· Stockholm
· 735 inlägg
Vilka bra bilder! Tyvärr finns det bara en som kan vinna och denna veckan säger vi stort grattis till jennypennys!
Medlem
· Västra Götaland
· 23 inlägg
Nämen oj så roligt!!! Jag är jätteglad! Tusen tack.
(Jag har besvarat pm:et.)
(Jag har besvarat pm:et.)
Medlem
· Västra Götaland
· 23 inlägg
Poolen är här, påfyllning pågår! Och vi har fast vattenavgift...
Liknande trådar
-
Avslutad: Vinn en ActiFryer stor nog till hela familjen
Tävling -
Avslutad: Vinn en rejäl lövblås för den stora trädgården
Tävling -
Avslutad: Vinn stort vårkit till odlingsintresserade
Tävling -
Avslutad: Vinn handdukstork med plats för många handdukar
Tävling -
Avslutad: Vinn stor brevlåda byggd för svenska väderförhållanden
Tävling