x med sms är rätt svar

Där vi bor nu har vi endast tillgång till mobilt internet och har just nu bara en nätsticka och som man inte kan dela nätet med. Den är ganska långsam och har inte så stabil mottagning. Just nu är pengarna slut och vi har inte råd att köpa något annat och frun är helt beroende av nätet för att kunna söka jobb.
 
Rätt svar är SMS

Vill kunna använda NAS-funktionen och dela ut musik i mitt musiksystem hemma (y).
 
Svar: X=sms
Jag vill bo där det finns en Dovado Pro. Så enkelt det kan bli med ett sånt "maskineri".
 
Rätt svar på Dovadotävlingen är "Via SMS" ("X")

Dovadoroutern ger mig möjlighet att automatisera huset utan att datorn behöver vara tillgänglig. När jag vill använda datorn så behöver kan jag göra det trådlöst. Allt tack vare Dovado! Ett energisparande alternativ!
 
Då var det dags att utse en vinnare vinnare i veckans tävling. Idag är det jag som utser vinnaren eftersom vår tävlingsledare Elina är sjuk.

Svårt att välja en vinnare tycker jag, men medlemmen jac sticker väl ändå ut med en väl formulerad motivering till att vinna.

Grattis jac, du har vunnit en st supersnabb 3g och 4g rounter Davido Pro!

Härmed är tävlingen avslutad.

Nu gör vi ett sommaruppehåll i tävlingarna och återkommer med en nya första veckan i augusti.
 
Fantastiskt, "jac" tackar och bockar!!! (y)
Nu har semestern börjat också så det var först idag jag fick möjlighet att koppla upp mig och skriva ett svar här.
Jag återkommer när routern har anlänt.
 
Nimajneb skrev:
Korrekt svar är X.

Sitter idag med en svajig ADSL uppkoppling som har en förmåga att gå ner 5min efter att kundtjänsten stängt. Enligt täckningskartor så har vi ingen 4G täckning men i verkligheten så har vi det, kanske man kan få vara ensam i etern :)
För det första grattis Jac.

för det andra så hade det inte varit fel om jag haft en sådan, ADSL har nu legat nere i snart 4 dygn.:banghead:
 
Jag får väl återrapportera att routern anlände i förra veckan. Tyvärr har jag inte hunnit testa något ännu men det kommer förhoppningsvis snart. Återigen, tack så mycket!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.