Rätt svar : 2
Med axlar som värker är det inte så lätt
att putsa fönster så det blir rätt
En lite robot , så söt , vilket underbart sätt !
Den fixar mina fönster elegant och lätt som en plätt.
Hoppas jag lyckas vinna
då ska jag ropa hurra
Kvarterets renaste fönster får nu denna kvinna !
 
Svar: 2
Motivering: Nytt radhusinköp (bara för en vecka sedan!) plus redan minimal tid innebär att vi förmodligen - snarare, jag VET - kommer att få ett naturligt insynsskydd, om man nu säger så. Vilken bra grej och tidsbesparare - tid som jag hellre vill lägga på min dotter!
 
Vacuum är svaret!

Jag vet att jag har en trädgård, en vacker sådan med. Skulle jag ha rena fönster, skulle jag kunna se den också, ja njuta med besked.
Men fönstertvättsallergin gör njutningen omöjlig för mig ... en djupt anti-fönstertvättarvillig tjej.
En robot som gör det jag inte vill göra vore den ultimata midsommarpresenten, så kan jag njuta av sillen & nubben och plocka blommor på slänten :)
 
Den suger sig fast med hjälp av vacuum.
Antal fönster orkar jag ej notera, det är bara att bita ihop och polera. Fönsterputsning, äktenskapets samarbetsprojekt, som kunde omformas till annat direkt, om inDream fönstren tog sig an, så vi kunde ägna åt oss åt varann.
 
Svar på frågan; Den håller sig fast med hjälp av vacum + att den hakar sig fast på fönsterkarmen.
Motiv för att just jag ska vinna; Jag bor vid en korsning av 2 huvudvägar, så fönsterna blir smutsiga väldigt snabbt o väldigt ofta. Jag är ryggskadad och har svårt för att klara av att putsa fönsterna själv...när jag gör dety så blir resultatet inte godkänt i mina ögon. Denna eventuella vinst skulle, inte bara underlätta, utan även rädda min möjlighet att titta ut samt rädda min ekonomi då jag väldigt ofta måste leja för att få fönsterna rena!
 
2. Den suger sig fast och fastnar med hjälp av vacuum

Har fått problem med mina axlar, så jag kan inte längre putsa mina fönster på vanligt sätt. Denna vore riktigt välkommen, så jag fortfarande kan se ut, och njuta av den vackra sommarnaturen!
 
Svar:2

Att städa, damma och putsa är inte direkt det bästa jag vet - jag är den person som mest skulle uppskatta denna fantastiska vinst på vår planet.
 
Svar: 2
Motivering till att jag vill ha en: varför skulle jag inte vilja ha den? :)
Bortsett från att den är häftig skulle även mina svåråtkomliga fönster få lite välförtjänt uppmärksamhet.
 
Svar 2 vacuum.

Jag har fibromyalgi så våra fönster blir inte tvättade så ofta. Med en robot så skulle det underlätta massor men då man även är arbetslös så finns det inte på kartan att kunna köpa en, men om man skulle vinna så skulle den få arbeta även på svärmors hus - vi hjälper henne med det vi kan så vi har typ 2 hus att ta hand om på landet. Det vore fantastiskt att ha en sådan hjälpreda i husen.. ger mer tid till andra måsten också :) :wow:
 
Svar: 2. Den suger sig fast och fastnar med hjälp av vacuum

För att jag av min utsikt ska njuta
behöver jag ha en ren fönsterruta.
Med en InDream WR201 som torkar bort all smuts
slipper jag ägna tid åt fönsterputs!
 
2. Den suger sig fast och fastnar med hjälp av vacuum

Stor familj med många barn och dessutom stora och många fönster, den ekvationen ger inte mycket tid över för fönsterputsning, men med en sådan utanpå rutan, och våra fascinerade barn på insidan, hade vi fått en automatisk barnvakt på köpet :)
 
spännande nu, vem vann?:)
/
M
 
Vem vann ???
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.