Tävling
breakman: [citat] ----------------------------------------------- [citat] Kolla 8 inlägg bakåt.
Elina Blom Westergren: Oj vilka snygga hus ni har! Efter en överläggning har vi lyckats kora veckans vinnare och det är AngL! Stort grattis! Och glad påsk till alla [citat]
pelpet: Dåligt med uppdateringar har det varit men förrådet blev iallafall klart förra året. Nu har vi precis flyttat det för att kunna komma igång med rivning av carporten inför det kommande utbyggnadsprojektet. Det såg rätt roligt ut på hjul faktiskt, och gick lätt att flytta. Hjulen är biltemas plasthjul som klarar 130kg. Med tomt förråd borde det räcka, och det räcker om hjulen
Agorazo: Fick ett roligt paket i form av en högtryckstvätt i förra veckan! Den började användas på direkten! [bild] Första intrycket var att den var lite plastig. Det säger egentligen inget om hur Nilfisk är i förhållande till någon annan högtryckstvätt utan det är ett mer allmänt konstaterande då jag aldrig ägt en högtryckstvätt innan. Första (och enda projektet hittills) blev vår
Elina Blom Westergren: Och här är bilden! [citat]
: [citat] För jag anser att folk som inte har tid eller intresse att göra jämförelsen själva kunde få ta del av resultatet och därmed kunna bedöma företeelsen "tävling" här utifrån en lite mer informerad position. Med andra ord, jag ville att folk skulle vara medvetna om detta. Som jag skrev. [citat] Ja, jag anser att det är lurendrejeri och lögn. Hur menar du att jag bortförklarar
Stefan N: Inte mot reglerna men moraliskt tveksamt tycker jag.
bjoma: Nu har den äntligen kommit! Har bara hunnit köra ett litet kortare test och mest konstaterat att den verkar funka. Reagerade på att stötsensorn är väldigt känslig. Vilket är bra. Känns inte som någon risk för att det ska bli nöt-märken på golvlister. Det följde med en fjärrkontroll vilket jag trodde betydde att man skulle kunna styra roboten utan att behöva röra vid den alls.
ArvCop: Oj, vad glad jag (och barnen) blir :)
Elina Blom Westergren: Denna veckan var det ovanligt svårt att välja en vinnare för det var många bra motiveringar. Men efter noggrant övervägande har vi valt ut anders_nilsson som får både en fin födelsedagspresent när han fyller år i mars (grattis i förskott) och roligare nytta för 20cm-utrymmet i köket. Stort grattis! Motivering: Jag tycker jag borde vinna den för jag har ett 20 cm skåp som är rätt
zzelma: Oj! Nu är min annars väldigt gråa fredag räddad! Jätteroligt att vinna detta presentkort! Tack! :wow: :D
memike: [citat] Känns helt sjukt kan inte fatta att jag har vunnit något :) Första vinsten i hela mitt liv och det inkluderar även triss osv. TACK SÅ SJUKT MYCKET!!! Detta kommer göra skillnad i vårt badrum och jag ska posta bilder på det också. Mvh Mikael
patrik659: Tackar! Kul att vinna någon gång :-)
kpeson: Vågen hämtad på posten idag. Har skapat konto på Fitbit och installerat via en Ipad utan problem. Nu börjar jakten...:)
iSnobben: [citat] Jag orkade inte ens vänta. Slog till på ett paket igår 😃
iSnobben: [citat] Grattis, tyckte att din motivering var riktigt bra faktiskt!
KnockOnWood: [citat] Grattis! Hoppas den håller länge nu!
Akahigi: Nu är den invigd. Bra tryck, verkar vara rejäla grejer och allting är maskindiskbart.
Softilog: Fick idag ett paket från nettobrand (y)
-RB-: [citat] Jag med. Hade också kameran framme innan idag...
Flöjten5: Nu har den kommit! Vilken snygg sak :-D
doman: Igår kom en stor lastbil med en fin torktumlare i. Rörmockare är bokad och inkoppling är planerad till andra halvan av dec, då står nya versionen av tvättstuga klar. Vi ser fram mot att börja använda tumlaren! Ja, eller så mycket man nu ser fram mot att tvätta.. :) Tack för denna fina julklapp i försklott! //Doman, Åsa & lilla Amalia
tompaah7503: Nu när leveransen är på väg är den aviserad som en leverans från "Namn: Injektor / Skantz Epost: info@injektor.com" Hajade till att jag inte beställt något från någon Injektor.. det framgick endast i en bifogad faktura i ett annat mail. Det är ju ytterligare ett tips på att man är tydlig och konsekvent i sin kommunikation med vem som är avsändare. Annars undrar man som kund vad det
Campar: Jag har fått mina 2 uttag och de är monterade, fungerar perfekt och nu ser man översta trappsteget i trappen på natten! =) Svårt att fota, men ska se om jag kan få till någon bild. //Niklas
NinaE: Här kommer en rapport om hur det gick att handla på Mathem! Hemsidan var ganska lätt att förstå och prismässigt tycker jag att det var helt ok priser. Leveransen kom 15 minuter innan utsatt tid vilket var riktigt bra tajmat tycker jag! Vi tog en färdig matkasse för tre dagar där det enligt Mathem skulle vara "mestadels ekologiska varor". Dock tycker jag inte att en tredjedel ekologiska
katten12: [citat] Ja färgen var super läcker! Och de har bra bilder på sin hemsida som stämmer överens med verkligheten. =) Ja de brukar bli så tröga efter ett tag. Jag valde denna spisen pga märket en Bosch och att den hade varmluftugn och var hyfsat billig. Men det är en del kvar att göra kaklet ska bli havsblått, väggarna vita och börstpanelen vitlackad, diskmaskinen skall installeras och