X. Sara Berner

När funktion och design ska råda, är det tryggt att veta att av DesignTorget får jag båda.
 
Svar X Sara Berner

Min fru, dotter och jag har precis köpt ett hus från 1963.
Det är mycket som ska göras och inredning kan tyvärr inte prioriteras högst.
Det vore underbart att vinna ett presentkort så vi kan piffa till det lite. Designtorget har underbara grafiska tryck och så kanske en present till våran lilla dotter.

Med vänliga hälsningar
Robert
 
Svar: X, Sara Berner

Motivering: För jag har inte just registrerat mig på det här forumet bara för att vinna pengar ;)

Sen, men inte lika viktigt, för att jag ska bygga nytt och behöver ny inredning :).
 
Svar: X
Frugan gillar sånt där och skulle bli glad för lite extra fint!
 
Svar: Sara Berner (x)

Att bygga ett hus är inte så lätt,
många saker man ska få rätt
Men att hänga upp en tavla ska vi nog klara av
särskilt den som Sara formgav
 
svar X, Sara Berner

Vi behöver lite fin design i vårt hus kontra "medelsvensson" designen vi har idag.
 
Fanfarer och trummor! Veckans vinnare heter Zzelma och Sophie, de får hem varsitt presentkort från DesignTorget. Nu kan ni snart shoppa designinredning!

Ledsen över att du inte vann? Köp hem en flaska vin och hoppas på vinst i nya tävlingen istället där vi, tillsammans med Vinkylen.se, tävlar ut en inbyggbar vinkyl. Lyxigt!

Här är motiveringarna från denna tävlingen
Zzelma: Åhhh! DesignTorget har flera otroligt fina saker som verkligen skulle komplettera mitt hem!I våras hittade jag det hus jag drömt om under många år och då bestämde jag mig för att
även om jag är en ensamstående, medelålders kvinna så klarar jag det - jag fixar att bo i hus själv.
Och det gör jag faktiskt så här långt. Har gjort saker som jag aldrig trott jag skulle klara.
MEN min lön går förstås mest till "nyttiga" saker som vattenpump, snöskyffel, ved och annat
snarare än till "flärd"
Så en liten present till mig; vackra saker från DesignTorget - skulle jag allt vara värd!

Sophie: Min dotter på 5 år önskar sig ett nytt rum eftersom hennes inte blivit vidgjort sedan 60-talet och med inredning från Designtorget skulle vi vara en bit på väg mot hennes drömrum.
 
Oj! Nu är min annars väldigt gråa fredag räddad! Jätteroligt att vinna detta presentkort!
Tack!
:wow: :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.