Grattis katten! :)
 
Svar X.
motivering; Pour que je souhaite pour Le Creuse comme cadeau d'anniversaire quand j'ai eu 40 ans!
 
Grattis till vinsten Katten! =)
 
Satt och titta i genom mailen på förmidagen och min dotter traskade av en händelse förbi mig frågade vad gör du pappa tittar på lite post och en liten tävling grytor stekpannor ja ja pappa vi behöver värkligen nya såna där ingen i de lilla gumman 1000 andra som också vill ha såna där så ingen i de sa jag och hon sa men men plötligt händer det pappa man kan faktiskt vinna vet du det sa hon jag skratta och sa ok om jag kommer i håg i kväll så sa jag och tänkte ingen ide men jag kom i håg vad jag sa till henne så för tusan jag gör ett omöjligt försök skratt :D.

svar: X. Gense och Staub
 
Var idag iväg och hämtade mitt paket. Blevförvånad över hur stort och tungt! det var :p
Men nu är de hemma hos mig får stå i sina kartonger liiiite till då vi inte är färdiga med renoveringen än men snart så puttrar det massa goda höstgrytor och pulled beef i dessa fantastiskt läckra grytor =) Kommer varmt rekommenderaköksprodukter.se till vänner och kommer definitivt handla fler av dessa grytor när pengarna finns. Dessutom hade illrarna hysteriskt roligt att leka med emballaget:D
Observera den nya fina spisen är på plats iallafall ^^

IMAG1160.jpg
 
Kul att du gillar dem, ska meddela det till tävlingssponsorn :).

Snyggt! Jag ska också välja spis med vred när jag bygger till köket, har varit väldigt missnöjd med de spisar jag testat med touchknappar.
 
Elina Blom Westergren skrev:
Kul att du gillar dem, ska meddela det till tävlingssponsorn :).

Snyggt! Jag ska också välja spis med vred när jag bygger till köket, har varit väldigt missnöjd med de spisar jag testat med touchknappar.
Ja färgen var super läcker! Och de har bra bilder på sin hemsida som stämmer överens med verkligheten. =)
Ja de brukar bli så tröga efter ett tag. Jag valde denna spisen pga märket en Bosch och att den hade varmluftugn och var hyfsat billig.
Men det är en del kvar att göra kaklet ska bli havsblått, väggarna vita och börstpanelen vitlackad, diskmaskinen skall installeras och nytt kylskåp ska sättas in SEN kan jag använda mina grytor^^
 
  • Gilla
Elina Blom Westergren
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.