M
mag1234: Hej Kan du maila bild till mig? Vi skulle dock behöva mer skivor... magnus.johansson@avenir.se
1 svar · 4,1k läst
M
magnus&mia: Finnes lerjord i svedala som kan levereras ca 10 lastbils lass kan användas som markutfyllnad
0 svar · 4,1k läst
B
basshunter: Finns i Borlänge, höjd 4 m, längd 6 m, bredd 3 m, har rymt en pråm eller segelbåt av huset förre ägare. Träkonstruktion med plåttak och plastvävsväggar.
0 svar · 4,0k läst
A
Aniska: Högeffektiv köksspis (som ej värmer vatten) säljes helt ny! Läs test av kökspisar på Råd och rön - Lohberger fick bäst i test. http://www.smartson.se/test/hushall/vedspisar-och-kokspannor.htm?partner=1&ref=4myhome Bra alternativ till en gammal spis i köket - ger trivsel du ser elden uppifrån (genom glaskeramikhällen) och framifrån genom en glaslucka. Ring 073 972 97 00 eller maila
0 svar · 7,4k läst
J
jhh: Luftvärmepumpsskydd säljes. Fick med det till min nya Toshiba men vid montering av luftpumpen visade det sig att skyddet inte riktigt fick plats pga av att pumpen sitter ganska nära fönster och en dörr. http://www.brafabprod.se/Brafab%20Varmepump.pdf Skyddet är ihopmonterat och i ena hönet på locket är det utsågat för röranslutning. Finns i Göteborg. Pris: Bud
0 svar · 3,7k läst
A
Adam_F: [citat] Skulle inte TV'n följa med på köpet?
6 svar · 11,4k läst
·
M
marmat: Hej! När vi byggde vårt LB-hus köpte vi till ett par vackra innerdörrar i glas från Dooria. När vi väl flyttat in insåg vi dock att de tog för mycket utrymme. Sedan dess har de stått ouppackade. Mått per dörr: 73 cm bred och 240 cm hög. Karm ingår! I butik kostar dörrarna ca. 12500. Vi är dock villiga att säja dem för 7000:-. Priset kan dock diskuteras vid snabb affär.
0 svar · 4,4k läst
·
M
Mauritz: Återvunnet virke Säljes prima 50 tals- plank 20 mm 145- 165 mm bredd ( det kan finnas ännu bredare) ca 37m2 av längden 3,4m längd ca 18 m2 av längden 1 m längd Helt ny panel: 12 st 20mm 165 mm breda målade 3,4m långa 34 st lock 45x20mm samma längd och målade ca 25 läkt 45x20 mm. + Diverse plank. Finns på Västkusten Mauritz 0706-424218
0 svar · 10,1k läst
·
T
tb72: Hej, Finns stenen kvar så kan du ringa mig på 0 7 0 3 - 5 5 1 6 8 5. Mvh, Tobias Brandin
1 svar · 4,4k läst
Cheesus
Cheesus: Jag har en Emco-rex rikt o planhyvel till salu! Gjutjärnsmaskin från anno -80 tal. 1000 kr, hämtas i Fagersta! Mvh Bengt
0 svar · 6,2k läst
U
Uffe_Ulrika: Sprillans nytt. La ut det på Tradera: http://www.tradera.com/Makita_14_4V_3_0_Ah_Li_ion_batteri_BL1430_sprillans_nytt-auktion-55478062 Kanske ett fynd nu mellan löningarna så kan det gå ganska billigt. /Uffe
0 svar · 3,8k läst
·
Nol
Nol: Hej Gott ny år Vi sälja vår gammal kamin i vår fritidhus, den är över 100 år För bilden klicka här eller direkta här Den är tung. Pris är 12.000 kr eller högst bud. Vi sälja den kamin för ett mindre format kamin med centralvärme anslutning och glas i dörr Jag inte tala och skriva Svenka perfekta men jag gör mina bäst .:) Jag hopp du reagera i Engelska men Svenska är ok :D Med
0 svar · 4,3k läst
A
atheo: Vi har bytt till en mindre Jötulkamin och fick då ett komplett kaminrör över, se bild. Diameter 150 mm och har suttit på en Jötul F3 i ca ett år. Maila om du är intresserad och jag lämnar närmare uppgifter om mått etc.. Prisidé 1000:- Maila och bjud! Finns i Leksand men transort kan ordnas med posten till bra pris. Anders T
0 svar · 6,5k läst
·
Repeter
Repeter: Har en stuga/barack som är kvar efter rivning och nybyggnation i sommarstugan. Den består av 1 kök/matrum med diskbänk vvb och spis och ett sovrum, totalt ca 18-20 kvm. Väggarna består av massivt trä på alla sidor, ytterpanel och isolering saknas dock på två sidor pga att den varit sammanbyggd med en annan stuga. Detta är den första stugan som stått på tomten, den tillverkades på
0 svar · 6,2k läst
·
T
thomasx: Fyra fina välvårdade snickerimaskiner av välkända märken säljes till bra priser! Bandsåg Ejca MBS 500 Sparsamt använd i hobbybruk, mycket gott skick. Pris 12000:- Rikt och Planhyvel Scheppach HMO Solo Sparsamt använd i hobbybruk, mycket gott skick. Nyslipade stål. Pris 5000:- Bordscirkelsåg / Justersåg Lutz Jumbo I princip ny, något år gammal knappt använd. Tyskt kvalitetsmärke
0 svar · 6,7k läst
V
Vasken: 500kr Finns i Partille/Göteborg.
0 svar · 5,2k läst
·
V
Vasken: Mottagaren ombesörjer nedmontering och hämtning. Finns i Göteborg.
0 svar · 3,3k läst
·
V
Vasken: Fler bilder.
1 svar · 3,3k läst
·
V
E
Elinstalleraren: http://images.tradera.com/206/56121206_1.jpg 10st mma radiatortermostater använda men fungerande. pris 150kr köparen betalar frakten
0 svar · 2,4k läst
X
xstream: Har en tvbänk från jysk som vi vill bli av med. Den är i bra skick och har belysning i vitrin delen. Har även ett soffbord i massivt trä (riktigt tungt) Lackat vitt (små märken finns) med en svartmålad glasskiva i mitten. Dim B80 L136 H55. Möblerna hämtas i Skara. Priset är 500:- för jysk hyllan och 200:- för bordet, eller köp båda för 600:- Vid intresse ring; 0703573911
0 svar · 5,1k läst
·
M
Myraa: Vi säljer våran whitfield pellets kamin. en helt toppen kamin som värmer upp ditt hus snabbt. Det går att använda på 6-8mm pellets. Och en skorsten på ca 5 m med följer! Den var nysotad när vi tog ner den. Lätt att sköta, fylla och tända. Har den bara pellets så sköter den sig själv. Några funderingar så ring gärna 0226-30466 PRIS 15.000:-
0 svar · 5,9k läst
M
mahe65: Glömde säga att allt är rött! mahe65
2 svar · 2,4k läst
0
000hello000: Följande säljes pga ombyggnad. (Se bild och kontaktuppgifter här.) 3 st IKEA "Dennis" barstol i bok, (ben i silverlackerat stål), visst slitage på sittytor. Stolarna säljes endast i grupp. Pris: 450 kr IKEA barbord "Vika Byske" bordsskiva (bok) och ben. Pris: 450 kr En omtyckt och kär vän: Vitt gammalt och välanvänt soffbord med tidningshylla (ej Ikea). Längd 110, bredd 70, höjd 56 cm
0 svar · 3,1k läst
D
Deralte: Ny dörr ,innerdörr 845x2030 mm vit ,har ingått i leverans till ett Myresjöhus. OBS karm ingår ej. Pris 150:- Dörren finns i Varberg. Tel 0736964822
0 svar · 1,8k läst
S
sjalvdrag: Har precis bytt ut min Elkombi och har en del rätt nya delar över. Termostat till elpatron 1,5år Shuntventil ungefär 1 år pannlucka anpassad till Kmp Px 21 brännare
0 svar · 2,4k läst
T
Tornhill 2: Hejsan. Vi har ca 10-20 m3 fyllnadsmassor, huvudsakligen lera, som vi vill bli av med. Lämna svar här så kontaktar jag er. / Fredrik
0 svar · 1,3k läst
Staffans2000
Staffans2000: Hej, Kapten. Förugnen är i bruksskick. Inte vacker att titta på, men den fungerar perfekt. Keramiken är inte ny, men behöver inte heller bytas. Bilder kommer. Staffan. P.S. Ring mig om du vill. 0707-675981
2 svar · 8,9k läst
E
Elinstalleraren: detta är en gammal oljetank som byggts om till ackumulatortank har en defekt ackumulatortank till salu med varmvattenslinga och solslinga inget allvarligt fel lätt fixat för den som kan svetsa finns att hämta i södra stockholm 0709448767 janne
0 svar · 1,6k läst
S
Skogsbananen: Bord i ek med frostad glasskiva och fyra ekstolar med ljusbeige sits säljes. Ganska nyligen omklädda stolar. Finns i vasastan i sthlm. Bilder kan fixas om någon är intresserad (grejjerna är på vinden). Pris 1000kr för rubbet.
0 svar · 2,5k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.