C
carlbanan: Här är en bild på pallen. Syns inte så bra pga av embalaget.
1 svar · 1,9k läst
·
F
fredrikandersson: Marmorbakar, släta på ovansidan, ojämna/borrhål på undersidan. Svensk vit marmor. Behöver en rejäl rengöring, väldigt skitiga på bilderna. Kan mejla bättre bilder vid intresse. Lägg ett bud. Finns i Laxå 4 mil söder om Örebro. Fredrik Andersson 0735-114978
0 svar · 1,2k läst
·
M
marulc: Hej! Säljer en borrsats från bosch HSS borr 1 -10 med 0,5 mm mellanrum, totalt 19 borr Nyskick. Nypris 300 kr, Säljes för 150:-
0 svar · 1,2k läst
A
addam: Jag är också på jakt efter golv. Dock för att reparera mitt egna befintliga golv så exaktare mått på stavarna är intressant. Mvh Adam
4 svar · 3,1k läst
G
GSM-Peter: Hej Säljer min Dewalt Radialarmsåg i brist på utrymme. Det är en rejäl bordsåg med ca 3 kw motor 300 mm klinga och 90 cm armlängd. Klingan kan vridas åt alla håll så man kan kapa 90 cm brett och gira i 2 vinklar samtidigt. Vrider man klinga 90 grader så kan den användas som klyvsåg. Den är i mycket gott skick och lite använd. Syskonmodellen (jag har inte sett någon skillnad) heter
0 svar · 2,1k läst
G
Garf: Två nya fönster i olika utförande. Fönster ett: Tvådelat dubbelglas, isoleringsfönster. Nytt i förpackning. Bredd: 1185 mm Höjd: 1185 mm Karmdjup: 105 mm Glas: 2-glas isolerglas U-värde: U-värde 2,7 Yta: Impregnerat ofärgat furuvirke Länk till produkt: http://www.skbv.se/templates/produkter-4.cfm?level1=K-F%C3%96&level2=PG-F%C3%96110&level3=AG-F%C3%961102&level4=A-642377 Fönster
0 svar · 1,7k läst
·
J
jessica_peter: Nu säljer vi vår KIP 590 XL. Det är en mycket rymlig vagn med gott om plats. Vagnen har våningssäng på tvären bak, samt en garderob, detta skiljs av med en dörr ( barnkammare ). Framåt i vagnen finns en matplats för 4, som kan bäddas för 2 till natten. Mittemot denna finns pentryt, som har stora ytor, 3-lågig spis samt diskho. Längst fram finns en rundsittgrupp med plats för 7-8
0 svar · 2,5k läst
E
egemini: Wirsbo / Uponor expanderverktyg för 15, 18, 22 och 28mm rör. Förvaringslåda innehållande manuellt expanderverktyg med expanderhuvud för diameter 15, 18, 22 och 28 mm samt smörjmedel. Helt ny oanvänd. Pris 3900:- inkl. moms Alternativt uthyres för 650:-/vecka inkl. leverans. (500:- om du bor i sthlm och hämtar själv). /Pär - 0765-412009
0 svar · 3,2k läst
J
johnpatrik: Figursågade räckesbrädor, oanvända enligt gammal modell med mkt "snickargjädje" . Har även ett antal med enklare sågning. Finns i rättvik, maila för bilder. ( john.backlund@hotmail.com) Mvh John
0 svar · 2,4k läst
B
bimbosorken: Wirsbo Pe-pex 20x2 mm slang 50meter Nypris 1200:- Säljes för 700:-
0 svar · 2,2k läst
R
Rille_G: Hämtas upp snarast. Mest jord men med endel sten och framförallt skiffer i. ca. 90 kubik finns fyra mil norr om Jönköping (Gränna). Hör av er på 0709-682053 /Rickard
0 svar · 2,1k läst
R
robban44: [citat] Bjuder på frakten så priset totalt för denna fina trädgårdsbelysning blir 1000:-
1 svar · 1,8k läst
·
A
andreas5514: skall riva min gamla lada o bygga nytt. en del skänkes bort bort avhämtning. dvs gamla foderbrädor m.m. en del av virket är mycket fint. en del av virket skall ja eventuellt spara/sälja. och det är dom tjocka gamla träbalkarna som sitter i taket ca 15*15 cm . säljer dom om nån är intresserad och betalar bra för dom. annars åker dom upp i de nya stallet.byggnaden är 15* 6 meter och en
0 svar · 5,0k läst
H
hanneseklund: Jag säljer ett 36Volt Lithium-jon Verktygskit (Bosch CPK41-36) innehållande: * Slagborrmaskin/Skruvdragare * Tigersåg * Cirkelsåg * Lampa * 1st batteri modell mindre * 1st batteri modell större * 1st snabbladdare * Väska Se annons på blocket: http://www.blocket.se/vi/16293793.htm?ca=11_s
0 svar · 2,6k läst
B
bimbosorken: 15x0,7 m ,8st rullar Nypris 1512:– Mitt pris 800 :- 070-9208677
0 svar · 1,9k läst
K
karro83: bild såp ni ser färgen... det går även att få den billigare.:)
1 svar · 2,7k läst
·
M
mrfrenzy: Jag har 39 meter jordkabel aluminium som blivit över, den har legat i lager ett tag (tillverkad 1998) men är i bra skick. HELUKABEL NAYY-J 4 x 35 RE 0.6/1kV Ledarna är blå, brun, svart, gulgrön längd: 39m Vikt: 44kg: Pris: 1500:- Finns utanför Eksjö
0 svar · 1,6k läst
U
UrSv: En oanvänd handdukstork Dryson Flex-U 650 mm med fem armar. Den 1150 mm hög och 650 mm bred. Uppvärmning är el och effekten är 17 W per arm. Denna handdukstork är en modell som är godkänd för inkoppling utan skyddsjord enligt Dryson. Säljes på grund av felköp (jag fick inte plats med den när badrummet var klart utan fick montera samma fast 450 mm bred istället). Mer info finns på
0 svar · 2,8k läst
·
M
marcusen: 1st Ericsson FWT-G35E terminal. används för att ansluta vanliga telefoner till mobilnätet. Går att koppla in extern antenn. Helt oanvänd, 800:- + frakt. Perfekt till sommarstugan där man inte vill ha fast telefon men ändå prata i vanliga tlf istf mobil. PM eller mail till marcus@weman.net
0 svar · 2,3k läst
I
imported_peter: Jag gorde ett litet felköp, eller snarare mätte fel... så jag har en bänkskiva från Aalborg träindustri över. det är en Ekskiva som är 40mm tjock, 65 cm djup och 246,5 cm lång Det är en ekskiva av mycket god kvalitet, alltså inte att jämföra med Ikea... :-) inget ont om dem, men ändå... Skivan är färdigoljad från fabrik vilket borgar för att den har en väldigt hög kvalite
0 svar · 7,1k läst
·
B
bjorwen: Kolla om det finns något intresse för min 3/8 "mutterpicka". Smidig o stark för sitt lilla format, Nästan nyskick. Nypris 4500:- Tänkte mej 2000:- Pm om det finns intresse.
0 svar · 2,3k läst
R
rothman: Finns i Grillby Bortskänkes mot avhämtning perfekt för stugan etc http://www.familjenrothman.se/phpgraphy/index.php?display=Kamin%2FIMG_3741.jpg BORTSKÄNKT!
0 svar · 4,0k läst
B
BAS: Hej. Vi ska ta bort matjord och några dm ner i Sollentuna (Tureberg), vet inte hur det ser ut, troligen lera. Det skulle passa utmärkt till en som vill höja tomten eller håller på att bygga och behöver bra jord till trädgården. Hör av er vid intresse.
0 svar · 2,2k läst
spocks_beard
spocks_beard: Hej Har ett par eller flera (lite osäker just nu) säckar med Ekofiber lösull. inköpt för några år sedan på Värmdö. Det är alltså lösull som måste sprutas för bra resultat. Kommer ej ihåg nypris men säljes till behövande. Maila jocke@nybleus.se vid intresse så ska jag kolla hur mycket jag har. jocke
0 svar · 2,6k läst
ClasseClas
ClasseClas: Sålt .
0 svar · 2,5k läst
ClasseClas
0 svar · 2,5k läst
F
FGMS: Hei,snysop! Har sent Deg info som PM. /ML
3 svar · 3,0k läst
B
balrog60: Sprillans ny Spikpistol Paslode 900420 för 50-90 bandad spik. Pistolen är ny i plastväska med alla tillbehör förutom gas och spik. Laddaren är på 110 V men det går att köpa för ca 130-150:- kr Med följer en kabel så man kan ladda från bilens ciggutag. 3900:- Frakt ingår inom Sverige maila till 059021041@bredband.net SÅLD!!!
0 svar · 3,2k läst
P
Pokke: Jag har 3 par. Olika nycklar till varje par ( vill man ha flera cylindrar till samma nycklar så går det att beställa från olika leverantörer genom att ange nr på nyckeln ) Nypris är över 1000 spänn / par 600 kr/paret eller 1500:- för alla Hämtas i Lund eller Hässleholm alternativt skickas. MVH Ola
1 svar · 3,6k läst
·
A
asix: Ca 50kubik ren jord och sten bortskänkes. Eventuellt kan transport ordnas. Mikael, 0733-279763.
0 svar · 1,7k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.