Säljes, Uthyres & Skänkes
HusByggarTomten: Elitfönster AFK M0.1 1560/15 (1560x1480) Sned post (förskjuten mittpost 10cm till höger) Linj. 9-M till vä, 7-M till hö Vitmålad, utsida i aluminium vit, NCS S 0502-Y Superenergi + varmkant = 1,2 Aldrig monterat, säljes pga ändrade ritningar. Priside: 3000:- (nypris 5500:-)
magnusss: Säljer vår insatskamin av märke dovre. Den väger mycket men går att demontera en del. säljes för 3000:- Vi bor i Stockholm/g:a Enskede (sockenvägen)
Tony_UA: Snyggt Innertak, Tak-Ess Inspiration ifrån Forestia som är en av de större leverantörerna av innertak. Enkelt och snabbt att montera. Tak skivorna är 12x600x1200 i storlek. Ytan är White silk, alltså nästintill slät. För mer info och vid intresse se annons i Blocket.se www.blocket.se/vi/15619567.htm
Aniska: Miele extern fläkt att sättas på väggen utanför huset (kompletteras med kanal och filter ovan spisen)
Aniska: Oanvänd 75 cm bred, 60 cm djup, 85 hög Lohberger Varioline Classic i rostfritt jättefin - man ser elden framifrån och ovanifrån (glaslucka och keramikhäll) med toppbetyg (effektiv och miljövänlig) i Råd och rön förra året Nypris drygt 30 000 kronor - vårt pris 20 000 kronor
Aniska: Jag har knappt 10 kvadratmeter av IKEAs bambugolv KVIST (ljust, som björk) som jag tror utgått ur sortimentet som jag viil sälja - eller få komplettera av någon som har åtminstone 5 kvadratmeter Om du vill köpa är priset 1000 kronor inklusive den ljuddämpande plast som man lägger under Maila anna.wirmark@gmail.com eller ring 073 972 97 00
somelvis: Säljer två nya kompletta Geberit inbyggnadsfixturer för vägghängd WC. Spolning framifrån med tvåknappssystem, matt silverfärgad spolknapp ingår och normalformad toalettstol. Överblivna efter renovering av Hyresfastighet, Pris 2500 kr st. OBS Allt är nytt ! Servas framifrån genom att ta bort spolknappen. Skicka PM vid intresse
gromit42x: Hej, Jag har redan en intressent på jorden och vet inte riktigt hur många lass det blir än. kan du skicka mig en mailadress eller mobilnummer som "PM" så kan jag höra av mig om det blir något över. Sprängsten har jag dock över. -h
putteb: underlimmad fyrkantig diskho med bänkskiva se anonns!!..(köpt på electrolux home) högstbjudande ska bort tar bara en massa plats.. http://www.blocket.se/vi/15486327.htm?ca=2_s
ktm525: Elbjörn 9KW användt 48 timmar under gudrun priside 900kr (under halva nypriset) maila enfield_535@yahoo.com
ktm525: Hej! Hilti TE 5 Smidig pålitlig proffsborrhammare säljes. Priside: 1200kr maila enfield_535@yahoo.com
baffen: Pumpen finns i Stenungsund, fyra mil norr om Göteborg. Det låga priset beror på att pumpen är nedmonterad och därför inte går att testa. Den fungerade dock vid nedmonteringen. Vidare krävs påfyllning av gas.
najspris: Säljer ett par slattar av Tarketts Våtrums matta "Akvarell" Märkte att man var tvungen och köpa onödigt mycket för att man skulle kunna lägga in mattan.så nu kan ju nån annan få ta del av mina slattar som e kvar hör av er om mått osv Pris:ett par hundralappar (Vimmerby)
Wandborg: Sänker nu priset på grund av plastbrist. Vi köpte lite för mycket golv, säljer därför 43kvm bambugolv 960x96x15mm för 450 kr kvm eller 18 000 för allt. Golvet är mycket lättlagt, limmas eller spikas direkt mot underlaget. Om du köper allt, skickar med jag 10 liter lim värde 1400kr.
Manberg: Hej, för min brors räkning som skall bygga garage, gratis fyllnadsmassor i skellefteåområdet skulle vara fint, helst ursviken.. men men.
Nonas: Säljer en helt ny oanvänd ouppackad värmevakten enkel För utrymmen upp till 90m2 denna modell: http://www.lfs-web.se/TrygghetsVakten.htm Kostade 7.715:- Inkl Frakt släpper den för 6500:- Den är 1 månad gammal i min ägo, företaget ville inte ta tillbaka den då det bara är ångersrätt 2v i konsumentköplagen. Projektet som denna skulle vara i blev uteblivet :( Mailsvar till
Jonte L: 200-300 kubik fyllnadsmassor bortskänkes mot avhämtning, jord blandat med sten. har grävar att lasta med. /J
d_nilsson: Hej, Jag har några kubikmeter betong från ett gammalt källargolv jag skulle vilja bli av med. Istället för att köra det på tippen kanske det finns någon som vill ha det som utfyllnad? Hisingen - Göteborg, Låssby närmare bestämt. Jag tänkte mig att hjälpa till att köra bort det också... Mvh Daniel
niclasella: Hej har 15 till 25 lass med fyll. Sten blandat med jord. Ring om intresse finnes. Nära Huddinge centrum. 070-650 31 11 Häls Niclas
patani: Skänka sandmassor i vaggeryd kontakta mig med det här numret 0393 164 76 efter klockan 17.00
evanor: Hej! Finns det fler? Är mycket intresserad! Mvh Eva
Dan Hedström: Hej Jag har en av de sista tomterna som ännu är obebyggd i Klagshamn. denna tomt har jag nu tänkt sälja. ca 750 m2 pris ide ca 2,5 milj eller högstbjudande. mvh Dan Hedström 0702-202095