Säljes, Uthyres & Skänkes
Markus300: Panasonic EY7440 3,0 Ah 14,4 V Cobalt Litium-Ion borrskruvdragare. Helt ny i obruten orginalförpackning, säljes pga felköp. Lätt, imponerande stark, lång driftstid per laddning. Dessa litium batterier verkar med ett lägre motstånd än andra batterier och utvecklar mindre värme, vilket förlänger driftstiden och livslängden. Batterierna har ett överbelastningskydd som varnar med
mphed: Jag har ett öppningsbart vridfönster i storlek 10*15, dvs 100 cm brett och 150 cm högt. Det är 3-glas, öppningsbart och vitt trä. Fönstret blev över efter en felaktig mätning. Nypris ca 4500 kr. Hör av er för mer info och bilder om intresse finns. Fönstret finns i Malmö.
bjoli: Blev lite grejor över från badrumsbygget. Tätskikt primer DSF , öppnad 10 kg´s hink med drygt hälften kvar Tätskikt gummimassa Superflex 1S, oöppnad 3 kg´s hink Kakel/klinker fix KM Flex more, oöppnad säck 15 kg Nypris på detta ca 1600 Pris: högstbjudande, lägst 500, hämtas i Malmö
bjoli: Hej, Har en ny bänkskiva av rostfri plåt med urtag för spishäll till salu. Bänkskivan är 140x60,5 cm och urtaget är 56x48,5 och centrerat. Tjockleken är 4 cm och upphöjningen i bakkant är 6 cm. Finns att hämta i Malmö. Pris högstbjudande, minst 800 kr.
Nickeh: Jag har två stora pallar isolering ca 11-12 cm tjock. Det är den gröna varianten som är hård och kan användas i både tak och vägg eller i mark. Tror att det är ca 50 kvm per pall men är inte riktigt hundra,ska kolla det under morgondagen. 1000:- för hela rasket så ta en stor släpkärra och hämta. Finns 1,5 mil utanför nyköping,ca 10 mil sö om stockholm. 070-4686430
Pittbull: Den här avfuktaren är anv cirka tre timmar och är i nyskick. har dessutom blivit bäst i tester. Köpte den för ett år sedan. gav 5,500kronor säljer den för 2,800kr. Ring 0763-193529.
d-sajn: De skall vara vita. I min beställning står det Sockel std-kulör, och mitt kök är i F20 Vit. Tjockleken vet jag inte riktigt, men de är ganska tunna (ca 0.5-1cm, ej så tjocka som en vanlig skiva). Ytan är lätt "skrovlig", för att det inte skall fastna lika mycket smuts. Edt: socklarna är 16mm tjocka.
Robster: Har en 200 liters Varmvattenberedare Nibe Compact som är gjord i Rostfritt. Använd i ca 1 år och är i nyskick. Fungerar utmärkt till familj med 4-6 personer. Nypris: 9.095 kr Säljes för 5.000 kr. Bild finns här: Varmvattenberedare COMPACT Beredaren finns i Leksand. Mvh Robert email: rliljekvist@telia.com
Daniel_N: Datorskärm i perfekt skick bortskänkes mot hämtning i Lund, skicka PM. //Daniel
d-sajn: Har en Metro varmvattenberedare hemma som jag inte använder då jag bytt till bergvärme där en vv ingick i pumpen. Det är en Metro Cabinett 110liter typ 644 Som kan placeras hängande på vägg (som på bilden) eller stående på ett golvstativ (medföljes ej) Säjes till högstbjudande och finns i Grillby utanför Enköping.
Pingler: I gott skick. Med flera tillbehör. Bilder kan mailas. 3000 kr. Pingler
Dark_Helmet: Vi har tre paket Berg&Berg ekparkett över från vårt bygge, 2,84 kvadrat per paket. Finns lite spillbitar över också. Säljes billigt!
slaskman: Efter köksombyggnad blev vår gamla husqvarnaspis över. 70 bred och trefas. 2 släta orginalplattor och två utbytta. Ugnen ger ojämn värme, (termostatfel ?). Perfekt i emalj och alla plåtar. 400 kr och finns utanför Lund. 0733-361464
MathiasS: Nytt Traryd Vridfönster TF 9x13: 3-glas Superenergi isoleruta Mått 9x13 (karmens yttermått 885x1285mm) Vridfönster Vitmålat NCS S 0502-Y Lev från Traryd i september 2006, ej monterat. Fönstret har obetydliga transportskador. Begärt pris motsvarar 42% rabatt på aktuellt listpris (4300kr) Finns i södra Stockholm, skickas inte. Pris: 2500 kronor Traryd Fönster http://www.trarydfonster.se