Säljes, Uthyres & Skänkes
phl: Tog i lite väl i överkant när jag köpte tätskikt till badrumsrenoveringen. Har därför följande över: - 6kg Deitermann Superflex 1S (oöppnad) - 5kg Deitermann DSF (oöppnad) - 10m flexband (observera, inte den billiga fiberremsan) [bild] Tätskiktet är inte godkänt enligt de nya branchreglerna om underlaget är en träkonstruktion. Däremot lämpar det sig utmärkt till ett toalettgolv
AoA: Gipsputs Knauf Goldband 25kg;s säckar 48 säckar. Har kostat 178 kr styck. säljes för 100kr styck. Knauf Gul primer (som räcker till gipsputsen) Helt oöppnad. Har kostat 1050kr 15l säljes för 500kr Finns söder om Stockholm
Fidde_jkpg: 200-300 kubik schaktmassor Massor från gammal åkermark som blev över när vi byggde hus. /Fredrik 0736-881223
LUDDET: Säljer mitt hus som verkligen har utrymmen för snickeri och andra hobbyverksamheter. Litet företag kan ha sin verksamhet här. Ligger i kända östgötastäders mitt. 1 mil till Motala, Vadstena och Skänninge. 30 min till Linköping med bil. Se det på Hemnet: Östergötland/Motala/Fågelsta 652. Lovar absolut ärliga svar på alla dina frågor och hänvisar sedan till mäklaren. Lovar att
jsollen: Har en komplett torpargrund att sälja för den som vill spara in på en stor post när det gäller att bygga nytt. Grunden blev nersatt 1999 och har ett yttermått av 13,22 X 8,25. Dessa mått går att förändra till det mindre. Ny torpargrund färdigmonterad kostar ca 150.000. Så ligger ni inte under tidspress så kan det här vara ett väldigt bra sätt att minska totalkostnaden bara genom
SH: 3x14 steg = 3x4m 12 m som max eller 8m som max i fritt läge 1,3m brett stödben 34 kg http://www.blocket.se/vi/13137169.htm?ca=11_s
BAN: Pga div felleveranser till vårt kök har jag 8 st överskåp med lättare transportskada/felleverad modell över. Tänkte själv ha dem i garaget men takhöjden räcker inte till riktigt. Skåpen har måtten (b*h*d) 600*1200*~350 mm. Säljes för 100:-/st eller 700:- för alla. Finns utanför Malmö.
Jonas Axelsson: Stor Ö-skiva i Svart granit, ursågad öppning för häll. Mått: D: 915 x L: 1850 x H: 30 Perfekt för 3x60-skåp med inb. ugn i mitten. Slipad kant runt hela skivan. Nypris i butik: 16400:- Hämtpris i Järfälla/Sthlm 5000:- Jonas 073-4037666 [bild]
viltfjall: 1-grupps espressomaskin med 230V anslutning och vattenanslutning (enkelt att installera med andra ord) från 2004. Extremt skonsamt använd och nu nyservad på Coffeema i Göteborg. Med inbyggd kvarn och tank, fås med 2 filerhållare och en snygg tamper. Perfekt att ha hemma om man är seriöst intresserad av kaffe, tar liten plats och är snygg att se på. Passar mindre matställe, café eller
myrstack: Bor tyvärr för långt från närmaste hornback så jag lär inte utnyttja det innan det går ut den 22/12 -07, julklapp som kanske inte vart rätt... 400:- inklusive porto (vill du att det skickas som rek betalar du merkostnaden) alt hämtas upp i södra Stockholm
Mattias_Edeslatt: Nibe ES 160 varmvattenberedare ifrån -03 säljes pga installation av pelletspanna. 1 Kw 1-fas 230v eller 3 kw 2-fas 400v 10A Använd till 19/8 Finns i Sösdala mellan Hässleholm och Höör Nypris runt 7000:- Nu 3500:- eller bud Bilder: http://www.blocket.se/vi/13129341.htm?ca=23_4_s Ring 0709-410658 /Mattias
PatrikJ: Hej vill bli av med 3 paket (6 skivor i varje) med pordränskivor för grundisolering/dränering. Pris 600:- per packe. Har även list till dessa. Finns i Nacka. PM:a om du e intresserad. / PatrikJ
plg7004: STUDIO badrumsserie omfattar allt från eleganta badrumsspeglar och badrumslampor till tvålkoppar och toalettpappershållare som gör dig glad och som gör intryck och väcker beundran hos andra. Här i Matt krom http://www.smedbo.se/pdf/studio.pdf Handduksstång NS3464 Badrockskrok NS358 Toalettpappershållare NS341 Fyrkrok NS359 Ca pris i butik 1400:- för alltihop - Säljes nu för 900:-
pejoma: Första volymen av 2, består av sex st. böcker med artiklar tagna ur Fine Woodworking Magazine. Läs mer: http://www.bokus.com/b/9781561587360.html?pt=search_result Nypris på Bokus 512kr Nu endast 400kr Jag har knappt ens bläddrat igenom den. Finns i Aspudden /johan
ansk@hotmail: Jag köpte sommaren 2006 denna fina handöverfräs, en Bosch POF 1300ACE, från clasohlson.se för 1499 kr. Har provkört den en gång och konstaterat att det var tyvärr var fel verktyg för den tänkta uppgiften. Spekulant som ser den på plats sedan kommer säkert att dra slutsatsen att den verkligen är oanvänd - den ligger i originallådan och är osliten och dammfri. Kan givetvis
zachris: Två rullar Icopal System 62 (YEP 6500) a 1x6 m säljes för 1000 kr/st (nypris 1700 kr/st). Har även 8-10 skivor XPS cellplast (1185x585 mm) som kan användas för isolering av terrassbjälklag eller liknande. Finns på Ekerö.
HarGer: Någon som behöver fyllematerial i Uddevalla? Vi schacktar ur för grunden i detta nu. Maila i så fall omgående.
Mattias L.: Du och gnuist ska nog prata er tillsammans: http://www.byggahus.se/forum/k-pes-bytes/72688-takpannor-koepes-heby-2-kupigt.html#post495940
Lmob: ett st pvc fönster 98*128 säljes. helt nytt aldrig monterat. en lite specialvariant. med tre tätningar i bågen lennart.moberg@hotmail.com
JennieEng: Sprängsten bortskänkes! Perfekt till fyllnad eller murbygge. Finns i Nykvarn (utanför Södertälje).
: Jag har några 3fas elmätare jag vill bli av med De är av den mekaniska modellen med roterande skiva och inte allt för gamla,väldigt fina! Nu kan du mäta förbrukningen på tex elpatronen eller värmepumpen och få exakta uppgifter på kwh och därmed din uppvärmingskostnad. 250kr +frakt Rickard maila mig på statusrich@yahoo.com om du är intresserad.
Joukko: Detta rör kan användas som brunn till dränering mm. Den är 2m lång/hög, 300mm i innerdiameter och har en slät insida. Den finns i Vänersborg. Maila eller skicka PM. "enter_tekken@hotmail.com" Den väger inte allt för mycket så det kanske går att skicka den med Bussgods. Pris: 1000kr eller bud. Jocke
Spoon195: Jag har ett tre gamla spegeldörrar i mycket fint skick! Bredd x höjd x tjocklek Dörr 1 - 84,5x184,5x4,5cm Högerhängd Dörr 2 - 85x194x3,5cm Vänsterhängd masonitinklädd Dörr 3 - 85x184,5x4,5 Högerhängd alla dörrar är Vita/gammal vit. Finns i Hjo 200-300 kr/st (mängdrabatt) RING om du är intresserad! MVH Fredrik 0734 033 203
AoA: NYA Lättbetong block säljes! Fabrikat Solbet (liknande Ytong, Aerock, HHCelcon mfl) 7pallar (ca 9kvm/pall) Mått: 175*249*599 Kvalite PP2 (Perfekt för utomhusväggar) Lämpligt till garage, förråd m.m. 147 kr/kvm 2 pallar (ca 15 kvm/pall) Mått: 115*249*599 Kvalite PP4 (Perfekt för innerväggar) Lämplig för innerväggar, hyllor, vinkällare m.m. 96 kr/kvm Material finns 1,5 mil söder om
Acer767: Har en Dotco (coopertools) tryckluftsborrmaskin liggandes. Ergonomiskt handtag. 3800rpm. 0-6,8mm chuck. Kanonmaskin! Har andra i denna serie och det är verkligen kvalitét. Detta ex är helt oanvänt således är skicket oklanderligt. Nypris 6000:- men jag tar bud. Denna ska bort!! Kan skickas mot postförskott.
Elinstalleraren: brännolja 500l i en 1kubiks plastbehållare. säljes antingen med behållare eller så kan det också pumpas över till köparens egen behållare. finns söder om stockholm. pris diskuteras. 0709448767 janne
xplorer83: Hej! Jag håller på att stycka av en tomt i Kvicksund. Mälarens pärla. Perfekt för nybyggnation. Varför köpa en tomt av hustillverkarna och vara låst till dessa? Tomten kommer bli ca 1500 m2. VA och el finns intill tomtgränsen. I natursköna Kvicksund erbjuds ett boende med fokus på livskvalité. Här bor man på landet med stor närhet till shopping i både Västerås (25 km) och