3 333 043 läst · 16 497 svar
3333k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Tjusig, funkar bra?
Borde kunna lufta Hope också
Borde kunna lufta Hope också
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Bara klickat hem kittet ännu, men det ska väl passa Hope med som sagt, själv kör jag på Formula.
Blev dock lite osäker om de luras på bilden på eBay, har ju redan Avids enklare kit och ville ha de lite finare istället.
Blev dock lite osäker om de luras på bilden på eBay, har ju redan Avids enklare kit och ville ha de lite finare istället.
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Den stora koppen är för Shimanos Verkar ju passa till allt.richardtenggren skrev:
Själv brukar jag köpa kit på http://www.epicbleedsolutions.com/
Man kan inte ha DOT i shimano. Det går åt hel-ete. Om man gillar att lufta kör man med Avid. Jag har ett par utbytta Elixir 7r någonstans, som jag ska ge till en ovän så fort jag får tillfälle.
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Jo, men själva koppen är till för Shimano Den fungerar som en utökad reservoar istället för som på Hope som bara har bromsens reservoar att jobba med. Väldigt smidigt och kladdfritt att lufta med koppenmattiasp skrev:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Fast kör man en spruta vid oket och en vid handtaget är det ju väldigt liten risk för kladd. Jag vet också att koppen hör till shimano, har ett par XT på tjejens hoj, men det gick lite fort och jag kollade just efter sprutorna/texten och klickade sedan köp.
Avid är ett avslutat kapitel sedan länge, skänkte även ett par Formula RX till pappa nu när hans elixir 7or börjat krångla
Ang. Epicbleed så har ju det också bara lågprissprutor, precis som mitt billiga Avidkit.
Avid är ett avslutat kapitel sedan länge, skänkte även ett par Formula RX till pappa nu när hans elixir 7or börjat krångla
Ang. Epicbleed så har ju det också bara lågprissprutor, precis som mitt billiga Avidkit.
Det är ju både verktyg och fordon. 😉
Två nya linjaler blev det idag, 30 och 60cm. När ögonen börjar bli äldre och behöver mera ljus och glasögon blev det hopplöst att vid sämre ljus, eller mycket ljus med reflexer, se skalorna på gamla stållinjalerna. De nedan har mycket bättre kontrast
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har ett sånt och libellerna är väldigt okänsliga framförallt vertikalt. Det är inte det att det inte visar när det är rakt det är mer att även ganska snett visas som rakt... Duger som rätskiva men inte som långpass.buspojken skrev: