3 333 096 läst · 16 497 svar
3333k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Varför skulle du spara de övriga förpackningarna?Emil_K skrev:
Det ska jag inte.
Exempel: Om du köper havregryn i affären så låter du förmodligen förpackningen vara kvar såvida du inte har en burk att förvara havregrynen i. Det är skillnad på en varas förpackning och lådan/påsen/kassen som varorna levereras i.
Exempel: Om du köper havregryn i affären så låter du förmodligen förpackningen vara kvar såvida du inte har en burk att förvara havregrynen i. Det är skillnad på en varas förpackning och lådan/påsen/kassen som varorna levereras i.
Emil_K skrev:
Då så, inga problem alltså?Emil_K skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 067 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Festool sänksåg med dubbla skenor, tvingar samt anslutningsdelar.
Från toolab alltihopa, beställde i torsdags strax efter lunch och kunde hämtas ut på fredag innan lunch.
För att ansluta till förpackningsdiskussionen, skenorna kom i originalförpackning. Tillbehören låg löst i maskinens systainer som låg i en tunn wellåda, skulle anta att det var samma som den kom från leverantören i.
Kul när man får sina grejer fort och slipper sitta och trycka F5 i flera dagar. 😀13th Marine skrev:Festool sänksåg med dubbla skenor, tvingar samt anslutningsdelar.
Från toolab alltihopa, beställde i torsdags strax efter lunch och kunde hämtas ut på fredag innan lunch.
För att ansluta till förpackningsdiskussionen, skenorna kom i originalförpackning. Tillbehören låg löst i maskinens systainer som låg i en tunn wellåda, skulle anta att det var samma som den kom från leverantören i.
Välkommen till den mörka sidan!
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 067 inlägg
Jag kom på mig själv med att trycka f5 på trackingen trots att paketet låg på utlämningsstället.
Sen fick jag vänta till idag med att hämta ut den, tydligen gäller ett personbevis bara 3månader, men hon i kassan tyckte att inte att hon skulle bråka för 2dagar *phew*. Det kanske är dags att skaffa nytt körkort med rätt efternamn :x
Tackar, jag misstänker dock att min plånbok inte håller med oss
Sen fick jag vänta till idag med att hämta ut den, tydligen gäller ett personbevis bara 3månader, men hon i kassan tyckte att inte att hon skulle bråka för 2dagar *phew*. Det kanske är dags att skaffa nytt körkort med rätt efternamn :x
Tackar, jag misstänker dock att min plånbok inte håller med oss
Renoverare
· Näverkajakens födelseort
· 797 inlägg
Verktygstokig
· gotland
· 454 inlägg
Kanske lite OT men jag plus ettar på Emil_K, hos mig är det stor skillnad på emballage och förpackning och det är inte roligt när förpackningen är ihopknölad eller söndertejpad.
Vet inte hur ni andra gör man jag sparar tillbehör och manualer som inte används frekvent i kartongen åtminstonde så länge det finns garanti, skulle det vara något har man rätt frp att skicka i.
Vet inte hur ni andra gör man jag sparar tillbehör och manualer som inte används frekvent i kartongen åtminstonde så länge det finns garanti, skulle det vara något har man rätt frp att skicka i.
L-boxxarna har ingen förpackning mer än den kartongen de skickas i, dock bör ju kartongen vara anpassad storleksmässigt eller fylld med luftpåsar eller pappersmaterial som hindrar den att skramla runt i kartongen.Emil_K skrev:
Sen ska ju L-boxxen komma fram utan skador så klart.