67 532 läst · 572 svar
68k läst
572 svar
YEEEEEEESSSS!
YES.
Sitter och beställer innerdörrar i massivt trä. Tråkigt dyrt. Ska precis trycka beställ när jag ser rutan för rabattkod och presentkort - jag kanske skulle ta en snabbgoogling? Bokstavligen 5 sekunder senare har jag en rabattkod på bygghemma som ger mig 1000kr i rabatt.
Så enkelt har jag aldrig tjänat 1000 spänn förut.
Sitter och beställer innerdörrar i massivt trä. Tråkigt dyrt. Ska precis trycka beställ när jag ser rutan för rabattkod och presentkort - jag kanske skulle ta en snabbgoogling? Bokstavligen 5 sekunder senare har jag en rabattkod på bygghemma som ger mig 1000kr i rabatt.
Grattis.. får man ställa en fråga? Håller på att bli utförsäkrad från A-kassa snart så lär förmodligen titta på någon utbildning för att göra arbetsförmedlingen nöjd.... Får man något bidrag/ersättning när man går en YH utbildning?Dalbotant skrev:
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 541 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 541 inlägg
Fast handla på bygghemma är högst tvivelaktigt.MathiasS skrev:YES.
Hoppas du kan vänta länge på produkterna.
Jag själv beställder jag ett badrumsskåp i augusti med mycket bra pris. 50% från konkurrenterna i prisbild... Kampanj såklart.
"3-5 arbetsdagar i leverans..."
Tror du jag fått badrumsskåpet än?
Har inte haft problem med bygghemma tidigare men det beror väl lite på vad man köper. Vi får se hur det går!Krilleman skrev:
Du kan få CSN-stöd. Den summan behöver du inte betala tillbaka men den är inte jättehög. Tror jag fick 3900 per full studiemånad men då hade jag inga andra inkomster. (Lever på sparade pengar utöver det stödet)putte22 skrev:
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 541 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 541 inlägg
Oj. Det räcker ju inte långt med lån och lgh… ok får nog fundera vidare..Tack för svar iaf..Dalbotant skrev:
Tar du inte in offerter på sådant ifrån bygghandlarna? Du kan någ få 10-15% billigare på det sättet..MathiasS skrev:YES.
Jodå det har jag gjort tidigare så jag vet vad det kostar därifrån, inte billigare tyvärr. Man får handla där det för tillfället är lite kampanj för att få det lägsta priset. Handlar inget för dessa summor utan att jämföra.R Rejäl skrev: