galento
YEEEESSSSSS! Röntgen gjord på båda knäna och snart börjar vattengympa för
gubben. Får hoppas att det kommer kännas lite bättre än det gjort hittills i år iaf
men det ska bli skönt att komma ned i varmvattnet tror jag 😀

• Gilla
  • Älska
4774 och 8 till
  • Laddar…
YEEEEEEESSSS
Efter 12 timmars jobb i 31 grader 🙂 ( Helsingborg)
Person ligger i utomhusjacuzzi med en ölburk "Ey Bro" bredvid, solnedgång och villor i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
FredrikR och 16 till
  • Laddar…
YEEEEESSSSSS!!
Fick installerat en LVVP igår. Allt gick otroligt smidigt och de körde på tills de va färdiga.
Skönt när allt går smidigt 😀

• Gilla
tensiden och 7 till
  • Laddar…
P Pappa1986 skrev:
YEEEEESSSSSS!!
Fick installerat en LVVP igår. Allt gick otroligt smidigt och de körde på tills de va färdiga.
Skönt när allt går smidigt 😀
Är det inte lite kallt däruppe för en sån..? 🤔

Violina Violina skrev:
Är det inte lite kallt däruppe för en sån..? 🤔
Funkar bra enligt grannarna iaf. Givetvis inte helt optimalt men man får tyvärr inte borra.
Ska funka ner till -25 så vi får se framöver 😃😃

• Gilla
galento och 1 till
  • Laddar…
Tjoho! Halvvägs genom den tvååriga YH-utbildningen skrev jag idag på papper om tillsvidareanställning på företaget där jag praktiserar. 🥳

• Gilla
Brotorpet och 22 till
  • Laddar…
Dalbotant Dalbotant skrev:
Tjoho! Halvvägs genom den tvååriga YH-utbildningen skrev jag idag på papper om tillsvidareanställning på företaget där jag praktiserar. 🥳
Bra jobbat, vilken inriktning gäller det? 💪

VA-branchen.

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
En bokskorpion sitter i en spricka på en vit, grovt strukturerad yta i köket.
Skapa konto

Yes!!! Hittade en bokskorpion i år också. Fantastiska små djur. Den gillar vi. Bor tydligen i köket, den förra hittade jag på toaletten.

• Gilla
  • Wow
hapazard och 5 till
  • Laddar…
4774
pjgb pjgb skrev:
[bild]

Yes!!! Hittade en bokskorpion i år också. Fantastiska små djur. Den gillar vi. Bor tydligen i köket, den förra hittade jag på toaletten.
Vilket coolt litet djur. Har aldrig hört talas om bokskorpioner så nu gjorde du mig nyfiken 😀. Får ta hjälp av farbror Google.

• Gilla
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
YEEEEEEESSSS!

Tog mig för att kopiera data från ett NAS innan disken kraschade. Har väntat alldeles för länge men nu kan den skrotas.

/Höghus

• Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Yeeeess
Dragits med dubbla elfel på sonens epa (V70 -07) sedan i somras nångång.
Lås bak skjuter säkring, kom inte in i bagaget och den är besiktad med alla dörrar öppningsbara.
Höger blinkers lever sitt egna liv och funkar inte alls bak.

Har felsökt och identifierat båda problemen som kortslutning mot jord.
Ikväll koppla vi förbi låsjordfelet så nu funkar centrallåset utan bekymmer på allt.
En hand håller i en kabel inuti en bil där flera kablar och kopplingar syns, antagligen under pågående elfelreparation.
Skapa konto
En hand håller flera bilkablar och en elektrisk kontakt i en Volvo V70 från 2007 för att lösa ett elfel i centrallåset och blinkersystemet.
Skapa konto

Återstår att lösa blinkers kortslutningen men när det gick mer än en grön tråd i samma kabelstam framifrån och bak gav jag upp för kvällen.

Låsfelet hade kunnat bero på fel i bakre styrenheten med en kostnad på 13':- för byte, men nu blev det två Wago och 2m fk1,5. 😎👌

Nya tag imorgon. 😇

• Gilla
mexitegel och 7 till
  • Laddar…
Den med minne mins att jag uttryckte mitt missnöje över min arbetskollega i tråden GAAAHHH!
Idag meddelade chefen att kollegan slutar i november, en stor sten jag burit på i 2,5 år ramlade av.
Ska köpa 2 tårtor den dag han slutar, en till han, och en till mig.
YEEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!

• Gilla
  • Älska
mikethebik och 20 till
  • Laddar…
4774
Isakare Isakare skrev:
Den med minne mins att jag uttryckte mitt missnöje över min arbetskollega i tråden GAAAHHH!
Idag meddelade chefen att kollegan slutar i november, en stor sten jag burit på i 2,5 år ramlade av.
YEEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!
Grattis 😃

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
YEEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!
Alla människor skänker dig glädje på något sätt, en del när dom kommer, andra när dom går.

/Höghus

• Haha
  • Gilla
mikethebik och 9 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.