67 532 läst · 572 svar
68k läst
572 svar
YEEEEEEESSSS!
Yeeeess
Dragits med dubbla elfel på sonens epa (V70 -07) sedan i somras nångång.
Lås bak skjuter säkring, kom inte in i bagaget och den är besiktad med alla dörrar öppningsbara.
Höger blinkers lever sitt egna liv och funkar inte alls bak.
Har felsökt och identifierat båda problemen som kortslutning mot jord.
Ikväll koppla vi förbi låsjordfelet så nu funkar centrallåset utan bekymmer på allt.
Återstår att lösa blinkers kortslutningen men när det gick mer än en grön tråd i samma kabelstam framifrån och bak gav jag upp för kvällen.
Låsfelet hade kunnat bero på fel i bakre styrenheten med en kostnad på 13':- för byte, men nu blev det två Wago och 2m fk1,5. 😎👌
Nya tag imorgon. 😇
Dragits med dubbla elfel på sonens epa (V70 -07) sedan i somras nångång.
Lås bak skjuter säkring, kom inte in i bagaget och den är besiktad med alla dörrar öppningsbara.
Höger blinkers lever sitt egna liv och funkar inte alls bak.
Har felsökt och identifierat båda problemen som kortslutning mot jord.
Ikväll koppla vi förbi låsjordfelet så nu funkar centrallåset utan bekymmer på allt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Återstår att lösa blinkers kortslutningen men när det gick mer än en grön tråd i samma kabelstam framifrån och bak gav jag upp för kvällen.
Låsfelet hade kunnat bero på fel i bakre styrenheten med en kostnad på 13':- för byte, men nu blev det två Wago och 2m fk1,5. 😎👌
Nya tag imorgon. 😇
Den med minne mins att jag uttryckte mitt missnöje över min arbetskollega i tråden GAAAHHH!
Idag meddelade chefen att kollegan slutar i november, en stor sten jag burit på i 2,5 år ramlade av.
Ska köpa 2 tårtor den dag han slutar, en till han, och en till mig.
YEEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!
Idag meddelade chefen att kollegan slutar i november, en stor sten jag burit på i 2,5 år ramlade av.
Ska köpa 2 tårtor den dag han slutar, en till han, och en till mig.
YEEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!
Grattis 😃Isakare skrev:
Alla människor skänker dig glädje på något sätt, en del när dom kommer, andra när dom går.Isakare skrev:
/Höghus