1 737 754 läst · 6 044 svar
1738k läst
6,0k svar
Worx Landroid 2.0
Löd kabeln om du behöver skarva och sätt krympslang över så kan man vara säker på att slingan är intakt. Minsta skada kan få klipparen att få spelet.MeanMike skrev:
Hej! Är det någon som har en senare mjukvara än ver 0.94 till WG791E? Min robot klagar på Skiva Block utan anledning och mjukvaruuppdatering verkar ha löst problemet tidigare vad jag har kunnat läsa mig till. Jag lyckas inte logga in på Worx hemsida för att tanka ned filen själv. Tack på förhand!
R
RalleB
Husägare
· Jönköpings län
· 1 103 inlägg
RalleB
Husägare
- Jönköpings län
- 1 103 inlägg
Tjena!
Har lite problem med en WG790E
Har bytt kretskort i laddstationen, frontsensor på klipparn och knappcellsbatteriet.
Får den inte att åka ut och klippa automatiskt, utan måste starta den på displayen varje gång efter den laddat, står ”utom arbetsområde” när den laddat klart.
Nån som har något tips?
Med vänlig hälsning, Samuel
Har bytt kretskort i laddstationen, frontsensor på klipparn och knappcellsbatteriet.
Får den inte att åka ut och klippa automatiskt, utan måste starta den på displayen varje gång efter den laddat, står ”utom arbetsområde” när den laddat klart.
Nån som har något tips?
Hej! Prova med att göra en uppdatering av mjukvaran, kan hjälpa. Tänk på att du måste ha en gammalt usb-minne på typ 1-2 gig fungerar inte med större för mig i a.f.Oflyt skrev:Tjena!
Nån som har något tips?
Lycka till.
Vet du vart jag får tag i en uppdatering? har provat att registrera mig på worx hemsida men den tar inte emot serienummret..Redfan skrev:
Jag håller på att diskutera med worx (positecgroup) om det där med serienumret. Om du känner till regex så tar de bara emot serienummer med ^[0-9]{4}[0-9Aa]{1}[0-9]{13}[0-9a-fA-F]{2}$. I praktiken 20 tecken långa och våra gamla har bara 12 tecken. Får se vad de säger.Oflyt skrev:
R RalleB skrev:
Hej! Hittade detta på en sticka..kan fungera..inga garantier.A aggplanta skrev: