Har en fråga om någon kan svara på den. Har köpt till min far årets modell WG791E 1000 har själv förra årets modell, skulle det fungera om jag tog med min klippare och körde den tillsammans med hans...d .v.s två klippare inom samma område?
 
Redfan>

Får en bild i huvudet ala´"Robotwars" som var ett populärt program för ett antal år sen :)

Men du kan alltid testa o se hur de uppträder, på föregående sida i denna tråd ser du hur det går när de behöver ladda (lämpligt skydd för oväntade komplikationer kanske behövs ;) )
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Det här taket finns att köpa på Jula för 799:- Bara att skruva ihop och ställa på plats.
 
  • image.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Henke2 skrev:
Hur fick du mitt svar till det? Menar exakt det jag skriver att den fungerar sporadiskt i drift. Förtydligar ännu mera, den stannar ibland när det regnar och ibland inte.
Jag bara undrade.
 
Dagens styling på klipparen! :)
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
mattias_ab och 1 till
  • Laddar…
Trilenium skrev:
Dagens styling på klipparen! :)
[bild]
Blev en snygg "Gräskatt" ��
 
  • Gilla
Trilenium
  • Laddar…
Redfan skrev:
Det här taket finns att köpa på Jula för 799:- Bara att skruva ihop och ställa på plats.
Skall set förankras annars blir det hängglidare när uppvindarna kommer:rolleyes:
 
Har mitt löst, blir lite marigt att se displayen på klipparn annars.
 
  • Gilla
Musto och 1 till
  • Laddar…
nissenhj skrev:
För den som vill ha garage men inte vill bygga själv

[länk]
Hua! Lite ventilering i plåtlådorna hade nog inte skadat, tänk dig en sån i full sol och trötte klipparen kommer in för laddning :cool: annars var dom enkla och stilren
 
Sigge ute på ett kvällspass☺
20150520_221049_LLS.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
mattias_ab och 4 till
  • Laddar…
Såg nu på morgonen att laddstationen inte lös, och det åska i går, har den gått sönder då?
 
jpson67 skrev:
Såg nu på morgonen att laddstationen inte lös, och det åska i går, har den gått sönder då?
Ja, du behöver köpa ny nätdel då.
 
ok det är nätdelen som är skrot, borde väl gå att bara beställa den då
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.