Hej

Jag försökte uppdatera min nu utan att lyckas. Min nerladdade fil heter hypericum-3.0-wg794e. Bin och som vissa andra skriver DB275_GRAF.BIN.
sen testade jag med minneskortläsare istället för usb vilket kanske inte funkar?
 
peternicklas
Var hittar man serienumret? Och hur uppgradera man?
 
Nu gick det alla tiders 👍. Jag hade bommat helt att man var tvungen att byta namn på filen😊.
 
Var och hur uppdaterar du den då? Vad kommer med nya uppdateringen?
Sen undrar jag om nån kan förklara klippzooner för mig och hur ni gått tillväga.
 
Serienumret står på klipparens typskylt. Uppgradering av SW och delvis innehållet finns på Worx:s hemsida. Klippzonerna förklaras också ganska bra på hemsidan.
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Sundberg84 skrev:
0,85F 09-01-15 står det när jag startar.
Kollade min igår och det står 0,85 08-01-15

Är det inte VÄLDIGT skumt att min version är en dag äldre än din? :x
 
Hur får man tag på version 0.85? Jag laddade ner igår och fick 0.72. Är det bara nya klippare som kan ha 0.85?
 
Jag har en gräsmatta på baksidan av huset och en på framsidan. Har lagt kabel som bilden visar och klipparen fixar att gå längs kabeln. Nu min fråga avseende den nya programvaran med zonindelningen: Skulle det vara möjligt att lägga in 1% för Zon 2 och resten på de två övriga zonerna så att klipparen mer transporterar sig genom Zon 2? Visa bilaga Worx zoner.doc
 
Borde funka om jag fattat saken rätt med zoner. Har ej testat ännu.
 
Min har version 0.61 såg jag i morse, var finns en nyare, har en WG791E
 
hanse1 skrev:
Jag har en gräsmatta på baksidan av huset och en på framsidan. Har lagt kabel som bilden visar och klipparen fixar att gå längs kabeln. Nu min fråga avseende den nya programvaran med zonindelningen: Skulle det vara möjligt att lägga in 1% för Zon 2 och resten på de två övriga zonerna så att klipparen mer transporterar sig genom Zon 2? [bifogad fil]
går ej att öppna filen står skadad,fler som har problem med den
 
Har en del "skyddad vy" m.m. i word, så till er som inte kan se :

Skärmklipp.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Borde det inte bli snarlik effekt om du bara gör 2 zoner o sätter 50/50.densmala är väl så smal så maskinen kommer bara zick zacka sig igen. Kommer själv ha liknande upplägg men har inte rullat ut slingan ännu
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.