1 732 829 läst · 6 044 svar
1733k läst
6,0k svar
Worx Landroid 2.0
Hej
Jag försökte uppdatera min nu utan att lyckas. Min nerladdade fil heter hypericum-3.0-wg794e. Bin och som vissa andra skriver DB275_GRAF.BIN.
sen testade jag med minneskortläsare istället för usb vilket kanske inte funkar?
Jag försökte uppdatera min nu utan att lyckas. Min nerladdade fil heter hypericum-3.0-wg794e. Bin och som vissa andra skriver DB275_GRAF.BIN.
sen testade jag med minneskortläsare istället för usb vilket kanske inte funkar?
Serienumret står på klipparens typskylt. Uppgradering av SW och delvis innehållet finns på Worx:s hemsida. Klippzonerna förklaras också ganska bra på hemsidan.
se inlägg https://www.byggahus.se/forum/threa...roid-2015-modeller.253835/page-5#post-2216940 , så slipper folk bli missledda.
Jag har en gräsmatta på baksidan av huset och en på framsidan. Har lagt kabel som bilden visar och klipparen fixar att gå längs kabeln. Nu min fråga avseende den nya programvaran med zonindelningen: Skulle det vara möjligt att lägga in 1% för Zon 2 och resten på de två övriga zonerna så att klipparen mer transporterar sig genom Zon 2? Visa bilaga Worx zoner.doc
Borde funka om jag fattat saken rätt med zoner. Har ej testat ännu.
går ej att öppna filen står skadad,fler som har problem med denhanse1 skrev:Jag har en gräsmatta på baksidan av huset och en på framsidan. Har lagt kabel som bilden visar och klipparen fixar att gå längs kabeln. Nu min fråga avseende den nya programvaran med zonindelningen: Skulle det vara möjligt att lägga in 1% för Zon 2 och resten på de två övriga zonerna så att klipparen mer transporterar sig genom Zon 2? [bifogad fil]
Borde det inte bli snarlik effekt om du bara gör 2 zoner o sätter 50/50.densmala är väl så smal så maskinen kommer bara zick zacka sig igen. Kommer själv ha liknande upplägg men har inte rullat ut slingan ännu