1 737 907 läst · 6 044 svar
1738k läst
6,0k svar
Worx Landroid 2.0
Jag har ett stabilt plommonträd planterat för 5-6 år som jag tänker krocka med, de andra träden och buskarna är ännu för klena.A Haddock skrev:
Vad gäller bredd på korridor, i den medföljande lilla foldern står det 1 meter men i instruktionsboken står det 2 meter, jag antar att detta beror på den senaste uppdateringen (nov 2013) (?). Det får stor betydelse för passagerna på min tomt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tänk på att det står 1 m mellan gränstrådarna plus 2*35 cm till hårda hinder alltså. Och ja 1 m mellan gränstrådarna fungerar utmärkt.Strega skrev:Jag har ett stabilt plommonträd planterat för 5-6 år som jag tänker krocka med, de andra träden och buskarna är ännu för klena.
Vad gäller bredd på korridor, i den medföljande lilla foldern står det 1 meter men i instruktionsboken står det 2 meter, jag antar att detta beror på den senaste uppdateringen (nov 2013) (?). Det får stor betydelse för passagerna på min tomt.
[bild]
De ska få göra 3 försök för att åtgärda problemet. Är det olika fel så är det 3 gånger/fel. Är det så att den blir störd av en grannrobot så gäller manualen och det avståndet som står där. Jag fick pengarna tillbaka just p.g.a. att jag behövde 6 m. för att klipparen skulle funka(Landroid (2012), det står 4,5 m. o manualen så klipparen klarade inte de tekniska kraven. Tror dock att supporten fixar det så att du blir nöjd.Martin84 skrev:
"Om din granne också har en Landroid®M, måste det vara minstMartin84 skrev:
4,5 meters avstånd mellan era gränstrådar." står det i manualen. Detta vet vi att det stämmer inte.
Det konstiga är att det står inget om avstånd till andra märken.
Det jag vet och det som vi har sett bevis för är att det ska fungera. 40 cm. mellan HQ och Landroid M är bevisat att det fungerar. Jag har c:a 75 cm. och inga problem. Dock har grannen en HQ 2013, de kan ju ha ändrat 2014 års modell.Martin84 skrev: