69 366 läst · 197 svar
69k läst
197 svar
Volvo t24 startar ej
Den pajade packningen vid grenröret spökar nog fortfarande samt att den var lite bluddrig..Lostmoose skrev:
Men den startade och orkade åka upp 😄👍🏼
Lät den gå på tomgång och det verkade vara lite mer krut i den..
Imorgon kommer det en ny lastbil så efter det ska jag göra ett nytt försök
Kan ge mig fan på att jag blir stående mitt i backen 😂😂😂
Behöver nog byta packning vid bensinkranen med
Titta i bensintanken om det finns skräp i botten eller färgflagor osv...
Du får hålla andan och lysa med en ficklampa ner genom tankhålet samtidigt som du tittar.
Och naturligtvis så märktes det att traktorn startade , fick en regnskur här över nu i eftermiddag/kväll.
Du får hålla andan och lysa med en ficklampa ner genom tankhålet samtidigt som du tittar.
Och naturligtvis så märktes det att traktorn startade , fick en regnskur här över nu i eftermiddag/kväll.
Blir inte klok på packningen som var..
Tycker att det är ett hål för mycket 🤔
Nu syns det dåligt men den gamla packningen hade 4 hål ( två hade mellanrummet gått sönder och bildade en sorgsen mun )
Tycker att det är ett hål för mycket 🤔
Nu syns det dåligt men den gamla packningen hade 4 hål ( två hade mellanrummet gått sönder och bildade en sorgsen mun )
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Kommer du åt att ta bort tanken/ tankarna , tänkte om det var lättare för dig att kunna skvalpa runt lite bensin och skölja ur den smutsen som finns ?
Om det är för mycket jobb så är det ingen ide" (men chansen till solsken ökar ju om du inte får i gång den )
Om det är för mycket jobb så är det ingen ide" (men chansen till solsken ökar ju om du inte får i gång den )