233 703 lĂ€st · 821 svar
234k lÀst
821 svar
Visonic PowerMaster 10. Installation och konfigurering
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Börjat fÄ dessa. Klickar jag pÄ panelen sÄ stÄr gsm modul fel. Verkar inte gÄ att fÄ bort?.
Synd att den inte kan ringa över ethernet? Har nÀtverk precis bredvid..
Tycker 3000kr för nya 4g modulen kÀnns som ocker. Vad Àr det som kostar? Kan ju köpa en kinamobil för samma peng med 5g och dÄ fÄr man dessutom en hel smartphone pÄ köpet.
Redigerat:
Finns smÄ 12volt pack ocksÄ, tror det finns sÀkert snygga lösningar.F Fideliox skrev:
220 till en liten 12volt underhÄllsladdare fixar biffen. GÄr strömmen allt för lÀnge har man nog andra problem Àn just hem larmet. SjÀlva larmet har ocksÄ ett batteri men det hÄller ju inte i all evighetB b218492 skrev:
Hej, nu nÀr GMS lÀggs ned behöver jag sÀtta in en IP modul eller 4G modul. Jag har köpt mitt system i England, gÄr det att köpa en IP modul i Sverige eller behöver jag köpa frÄn England för att den ska vara kompatibel?
Jag har tÀnkt ta tag i detta och verkar ha v 18.029. Gissar det Àr kört att bara sÀtta i en ny modulB b218492 skrev:
Har IP modulen i sÄ kanske Àr det bÀttre skita i byta till en LTE modul och skaffa ett 4g modem för redundans av hela nÀtet...