Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Nästan snyggare innan, muahahaha

Riktigt bra blev det! Men 51 veckor...uhhh! Skönt att kunna kryssa det från listan nu i alla fall!

M
Man blir ju väldigt kär i den gamla färgkombinationen med orange och brun. 😂

Snyggt jobbat, trägen vinner!

Ja det är skönt att det är klart och det verkar som allt fungerar. Golvvärmeslingan trycktes innan flytspacklet och höll bra tryck i typ 1 månad (rörisen pallade ju inte komma). Men sen föll trycket sakta och tillsist så var det på 0. Jag har haft en jävla ångest över att golvvärmen ev läcker men vi har kört igång det och den går som den ska. Ingen luft verkar komma in i systemet och pannan håller sitt tryck. Och golvet är varmt. Det är den största stenen som släppt :)

• Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
D
härligt att se att de tog sig till slut. hoppas ni är nöjda!! :)

ger lite sug att fortsätta med nästa projekt hoppas jag!

• Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Gött lyft av det badrummet!

Kul att du har skaffat HC2 också.

• Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Det blev ju riktigt bra till slut (y)

• Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Ser fint ut! Det enda som kanske var bättre i det gamla är väl förvaringsutrymmen.

..å där kom ljusstaken (y) jag ser den ;)
Skönt att allt äntligen e klart!

Nu kan ni sitta på tronen i lugn o ro.. o njuta!
Blev ju finfint!

b8q skrev:
Ser fint ut! Det enda som kanske var bättre i det gamla är väl förvaringsutrymmen.
Det finns foton på klädkammaren i början av tråden ;)

Idag har jag fått igång HC 2:an.
Nu får vi se om mina regler funkar :)

Frugan har köpt en badrumsmatta. Men jag kan knappt se den :O

Badrum med grått klinkergolv och en nästan matchande mörkgrå badrumsmatta i mitten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Xtruder och 1 till
  • Laddar…
Ett tips angående HC2:an som gör det mycket lättare i längden är att använda sig av variabler. Jag har egentligen bara två scener som sköter allt (utom motorvärmaren). Den ena scenen sätter variablerna och den andra scenen kollar vad variablerna har för värden och utför det som jag vill baserat på detta. Mycket praktiskt och lättöverskådligt då gränssnittet blir lite rörigt när man börjar få många enheter och scener.

Jag hänger inte med på nått alls nu. Och reglerna jag gjort fungerar inte för då skulle de vara släckt nu. Zipaton var lättare att göra regler med :/

Ramnemark skrev:
Jag hänger inte med på nått alls nu. Och reglerna jag gjort fungerar inte för då skulle de vara släckt nu. Zipaton var lättare att göra regler med :/
Jag kan skicka över mina scener så kan du kolla på dem om du vill? Då har du något att utgå ifrån så kanske det blir lättare att förstå.

Sen kan det vara så enkelt som att din scen inte är aktiv. Det finns en liten kryssruta. Är den ibockad så kan du prova att bocka ur den, spara, bocka i den igen, spara och sedan starta om HC2:an.

Jag såg att jag förmodligen har gjort scenen fel med. Men det hade varit snällt om du skickar över dem så jag får lite koll :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.