883 027 läst · 3 246 svar
883k läst
3,2k svar
Villa Ramnemark, projektet som bara växer.
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Du hade maximal otur med ditt badrum alltså "strulmässigt".. Meeeen vi ser positivt på det nu..det kommer bli bra! Det kommer ordna sig.. sen kan ni lägga det bakom er o fokusera på andra saker! Alla hantverkare är inte sådär.. (Bara informerar)
Det går ju iaf bra utvändigt
Det går ju iaf bra utvändigt
Jag är hantverkare så jag vet att alla inte är dåliga. Men jag vet att det finns många dåliga på stora firmor. Och jag fick alla. Nu är svärföräldrarna hemma så nu ska jag ställa lite krav på rörläggaren. Tyvärr behöver man titta över axeln på dem då 2 av 3 rörläggare som varit här borde byta jobb. Men de får inte betalt om det inte blir klartSnigla skrev:
Det står inte helt stilla hemma.
Utebelysningen är uppe igen och reglarna i taket är tillsågade så dörren kan öppnas
Utebelysningen är uppe igen och reglarna i taket är tillsågade så dörren kan öppnas
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Dina förstärkningsjärn borde nog gått längre upp på takstolarna, nu täcker de ju knappt det förtunnade partiet. Nästan så att det övre hålet på järnen snarare blir en brottanvisning! Eller ser det bättre ut på baksidan?
Ja eftersom takstolarna är skruvade på ena sidan så går järnen bara "halvvägs" på ena sidan. På den andra sitter den med M8 skruv genom takstolen på huset och genom takstolen på garaget . Bra uppmärksammat
Idag har jag flyttat en vinbärsbuske.
Från:
Till:
Och spikat lite mer panel på takfoten:
Från:
Logga in
Skapa konto
Till:
Logga in