Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Snigla skrev:
Är badrummet helt klart nu? allt strul uppklarat? .. har jag missat "efterbilderna" ? om inte.. när får jag se dem? :p .. handdukar, mattor, ljusstakar.. :D
Enklaste svaret är nej.... :confused:

Redigerat:
..på alla delar? :/

Snigla skrev:
..på alla delar? :/
På alla delar ja...... :mad:

Edit. Bilderna får du se när rörläggaren har orkar göra klart👎🏻.
Ljuset i tunneln är att jag inte betalt något heller så vi får se :)

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
Du hade maximal otur med ditt badrum :( alltså "strulmässigt".. Meeeen vi ser positivt på det nu..det kommer bli bra! Det kommer ordna sig.. sen kan ni lägga det bakom er o fokusera på andra saker! Alla hantverkare är inte sådär.. (Bara informerar) :)

Det går ju iaf bra utvändigt (y)

Snigla skrev:
Du hade maximal otur med ditt badrum :( alltså "strulmässigt".. Meeeen vi ser positivt på det nu..det kommer bli bra! Det kommer ordna sig.. sen kan ni lägga det bakom er o fokusera på andra saker! Alla hantverkare är inte sådär.. (Bara informerar) :)

Det går ju iaf bra utvändigt (y)
Jag är hantverkare så jag vet att alla inte är dåliga. Men jag vet att det finns många dåliga på stora firmor. Och jag fick alla. Nu är svärföräldrarna hemma så nu ska jag ställa lite krav på rörläggaren. Tyvärr behöver man titta över axeln på dem då 2 av 3 rörläggare som varit här borde byta jobb. Men de får inte betalt om det inte blir klart :)

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
Det står inte helt stilla hemma.

Utebelysningen är uppe igen och reglarna i taket är tillsågade så dörren kan öppnas :)

Nyinstallerad utebelysning under hustakets utkant och tillsågade reglar ovanför en dörr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Upplyst veranda med nyinstallerad belysning och tillsågade reglar i taket för dörröppning.
Skapa konto

Tillsågade reglar i taket för en dörröppning med synlig utebelysning på en veranda.
Skapa konto

Belysning.

En spot till ska upp vid ytterdörren :)

Kvällsbild av ett husfasad med punktbelysning längs gångvägen och vid entrén. En spot saknas vid dörren.
Skapa konto

• Gilla
Giraffens och 3 till
  • Laddar…
Ramnemark skrev:
Belysning.

En spot till ska upp vid ytterdörren :)

...
Ett alternativ kan ju vara att måla om dörren i en ljusare färg :)
Den där mörka kulören äter ju färg.

V
KnockOnWood skrev:
Ett alternativ kan ju vara att måla om dörren i en ljusare färg :)
Den där mörka kulören äter ju färg.
Eller ljus 😉

• Gilla
MB77
  • Laddar…
VillaAnna skrev:
Eller ljus 😉
Ja, tack, sorry, det var ju det jag menade.

Var har jag tankarna egentligen :surprised:

• Gilla
VillaAnna
  • Laddar…
Skulle jag måla om en helt ny dörr? Den är ljusare än den gamla :)

• Gilla
thomas33
  • Laddar…
Dina förstärkningsjärn borde nog gått längre upp på takstolarna, nu täcker de ju knappt det förtunnade partiet. Nästan så att det övre hålet på järnen snarare blir en brottanvisning! Eller ser det bättre ut på baksidan?

Ja eftersom takstolarna är skruvade på ena sidan så går järnen bara "halvvägs" på ena sidan. På den andra sitter den med M8 skruv genom takstolen på huset och genom takstolen på garaget :). Bra uppmärksammat (y)

• Gilla
tobbbias
  • Laddar…
Idag har jag flyttat en vinbärsbuske.

Från:

Vinbärsbuske omplanterad till en ny hörna i en trädgård med hus i bakgrunden.
Skapa konto

Till:

Nyplanterad vinbärsbuske i hörnet av en trädgård med hus och husbil i bakgrunden.
Skapa konto

Och spikat lite mer panel på takfoten:

Utsikt under en bågformad takfot med ny spikad panel mot en parkeringsplats i skymningen.
Skapa konto

• Gilla
oas
  • Laddar…
Åsa Lund
Det finns risk att det blir torrt i jorden när det är ovanpå en stödmur. Har du grävt ner en slang för bevattning oxå?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.