190 läst · 2 svar
190 läst
2 svar
Vilken firma utför behandling med Boracol 15 mot or?
Hej,
Jag vill behandla gammalt virke i mitt korsvirkeshus med Boracol 15 mot or (trämask).
Boracol 15 får man inte köpa som privatperson, däremot får företagare köpa det. Men hur ska man få reda på vilka förtag som utför denna behandling? Är det någon som har något tips? Jag har inte lyckats googla fram någonting...
Mvh
Mats
Jag vill behandla gammalt virke i mitt korsvirkeshus med Boracol 15 mot or (trämask).
Boracol 15 får man inte köpa som privatperson, däremot får företagare köpa det. Men hur ska man få reda på vilka förtag som utför denna behandling? Är det någon som har något tips? Jag har inte lyckats googla fram någonting...
Mvh
Mats
Besserwisser
· östergötland
· 2 307 inlägg
Skulle gissa på sanering ,möjligen målare
Bara o beställ via ett företag så kan du behandla själv..S Skånepåg skrev:Hej,
Mvh
Mats
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Hur vet man vilken firma?
Grund & Markarbeten -
Vilken firma för badrumsrenovering Uppsala?
Badrum -
Flytta golvbrunn - vilken typ av firma?
Badrum -
Hur går jag till väga gör att klaga på ett felaktigt utfört arbete av en vvs firma?
Vatten & Avlopp -
Vilken firma utför ( privat ) träanalyser microbiell påväxt?
Byggmaterial & Byggteknik