14 926 läst · 58 svar
15k läst
58 svar
Vilken bra maskin/verktyg jag köpte!
Hmm...Skalis har ju seglat upp som ett första klassens psykfall i och med denna tråd. Det har liksom blivit ställt utom allt tvivel nu. Till för några veckor sedan hade denna tvångströja ungefär 20 skruvdragare men inte rinnande vatten i huset!
Är det bara skruvdragare som missbrukas på detta sätt? Eller finns det 7 cirkelsågar i förrådet också?
Är det bara skruvdragare som missbrukas på detta sätt? Eller finns det 7 cirkelsågar i förrådet också?
Mathias, hur många av varje maskin får man ha? Jag har åtskilligt, bland annat 6 spikpistoler, 4 handöverfräsar, 6 cirkelsågar (men bara tre handhållna), osv, osv. Ändå tycker jag att jag hör till de mer sansade i det här delforumet.
Samtidigt har jag ett tak som läcker in vatten. Men det är under pågående åtgärd.
Edit: 22 par skyddsglasögon, är det OK?
Samtidigt har jag ett tak som läcker in vatten. Men det är under pågående åtgärd.
Edit: 22 par skyddsglasögon, är det OK?
Produkter som diskuteras: "skyddsglasögon"

Skyddsglasögon
Skyddsglasögon är ett oumbärligt tillbehör för att skydda dina ögon från potentiella skador orsakade av skräp, damm, kemikalier eller intensivt ljus under arbete. Vårt sortiment av skyddsglasögon erbjuder högkvalitativa produkter som
Läs mer
d^_^b
Jag kan stolt meddela att jag bara har 2 cirkelsågar, och jag har aldrig haft fler än 3 skruvdragare samtidigt.
Om jag har fler nörd områden?
Hmmm, jag har bytt mobiltelefon 5 gånger på ett år, fast 3 av dom har gått sönder och resten har varit gediget usla på andra sätt.
Fast nu har jag en bra. d^_^b
Fast anledningen till att jag bytt skruvdragare så ofta är att dom flesta är köpta skitbilligt i tyskland och har sedan sålts på tradera.
Flera stycken har jag gått med vinst på, trots att dom använts några månader.
T.ex dewalt 10,8:an jag hade, köptes ny för 1100:- och såldes beg. för 1300:-
Jag kan stolt meddela att jag bara har 2 cirkelsågar, och jag har aldrig haft fler än 3 skruvdragare samtidigt.
Hmmm, jag har bytt mobiltelefon 5 gånger på ett år, fast 3 av dom har gått sönder och resten har varit gediget usla på andra sätt.
Fast anledningen till att jag bytt skruvdragare så ofta är att dom flesta är köpta skitbilligt i tyskland och har sedan sålts på tradera.
Redigerat:
Jag tror att gränsen går någonstans vid 8 innan man behöver fundera på varför det sitter madrasser på väggarna.mattiasp skrev:Mathias, hur många av varje maskin får man ha? Jag har åtskilligt, bland annat 6 spikpistoler, 4 handöverfräsar, 6 cirkelsågar (men bara tre handhållna), osv, osv. Ändå tycker jag att jag hör till de mer sansade i det här delforumet.
Edit: 22 par skyddsglasögon, är det OK?![]()
Jamendåså då kanske inte det är helt kört för dig.....skalman1 skrev:d^_^b
Tjänster
Mest lästa artiklarna
Senaste från startsidan
Populärt i forumet
-
Fel hjul
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Dagens verktygsinköp!
Hur fixar man sönderfryst ejektor i högtryckstvätt?
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Verktyg, Maskiner & Fordon