158 859 läst · 844 svar
159k läst
844 svar
Varning för Svanströms El&VVS
Följde deras instruktion ”Om det inte är tvärstopp och rinner undan sakta så är ett bra sätt att hälla ner 4-5 dl YES och sedan en full kastrull med kokande vatten, det löser fett.”FredrikR skrev:
Det funkade inte och hade inte förväntat mig att behöva betala nästan lika mycket i rengöring för kostnaden av verktyget.
Känner du till någon hantverkare som erbjuder sina kunder att köpa deras verktyg efter utfört arbete?J Jowan1 skrev:Följde deras instruktion ”Om det inte är tvärstopp och rinner undan sakta så är ett bra sätt att hälla ner 4-5 dl YES och sedan en full kastrull med kokande vatten, det löser fett.”
Det funkade inte och hade inte förväntat mig att behöva betala nästan lika mycket i rengöring för kostnaden av verktyget.
Drygt om man får hem en snickare som har Festool och inte Ryobi i bilen, om man tror att man får betala vad verktyget kostar eller att det ens är relevant...J Jowan1 skrev:Följde deras instruktion ”Om det inte är tvärstopp och rinner undan sakta så är ett bra sätt att hälla ner 4-5 dl YES och sedan en full kastrull med kokande vatten, det löser fett.”
Redigerat:
Rote: Nej, det är inte samma sak. Där har de ett fast pris för ett specifikt jobb, oavsett om just den meken är ovanligt snabb eller långsam. Här handlade det om att du tycker att det är okej att debitera en hel del extratid.
Vem svarar du?D Daniel 109 skrev:
Prova svaraknappen, det underlättar förståelsen.
Om du läser inlägget så framgår det.
Citat ska inte användas om det inte behövs.
Citat ska inte användas om det inte behövs.