Gilbert skrev:
Jo, nog är väl detta också en ful-kopia? Till säljarens försvar ska ju sägas att han lagt in tillräckligt med brasklappar i annonsen att han inte kan anklagas för att försöka lura nån: [länk]
Den påminner *starkt* om min sons Meec-tools från Jula, fast lite besviken blir jag, fick ingen väska för sonens dragare för 149:-

En gissning är att verktyget kommer från bauhaus.

Undrar hur dom får till ettiketterna med texten.

Fotograferar eller scannar dom, skriver sedan ut på ett etikettark.

Gilbert skrev:
Jo, nog är väl detta också en ful-kopia? Till säljarens försvar ska ju sägas att han lagt in tillräckligt med brasklappar i annonsen att han inte kan anklagas för att försöka lura nån: [länk]
Han har 4st ute nu, synd om de som köper dom :(

Mikael_L
Jag vet inte hur tradera fungerar, men går det inte att skriva någon sorts varning, som ev spekulanter kan se?

Nej, det går inte. Däremot kan man anmäla den till granskning.

itemIconAbuse.pngAnmäl till granskning

Fast då måste man vara reggad som kund hos Tradera.

Immobil skrev:
Nej, det går inte. Däremot kan man anmäla den till granskning.

[bild]Anmäl till granskning

Fast då måste man vara reggad som kund hos Tradera.
Anmält för granskning hos Tradera!

/Fredrik

2ggr/ Magnus

skickat en anmälan

Får se vad som händer nu när vi är 4 st

Hmm, en stackare har lagt 410:- vilket med frakt blir 575:-... Det är lite mer än de 199:- som denna max kan kosta i orginal, dvs som noname

geschwint skrev:
Hmm, en stackare har lagt 410:- vilket med frakt blir 575:-... Det är lite mer än de 199:- som denna max kan kosta i orginal, dvs som noname
Uppe i 520 nu + frakt blir det nästan 700kr :mad: och den lär gå upp mer...

Har anmält också...
Anmäl ni också! Tradera måste agera!

Killen har nu 4 st likadana annonser som slutar inom kort.
Anmälde alla till granskning.

Vore intressant att ha en diskussionstråd kopplad till varje annons på tradera - lite lättare att hissa pestflaggan där...

(För att mota Olle i grind - givetvis skall Tradera tillhandahålla denna service som en del av gränsittet - INTE byggahus...)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.