G guggen skrev:
du går in på:
[länk]
och följer instruktiónerna, finns även dokument på ändringar, nya funktioner, fixes mm.
Sedan anger du serienr etc som låser upp möjligheten för dig att gå in i pumpen och klicka på uppdtaera online.
Hej och tack, det har gått någon dag nu och det fungerar. Sjukt att man måste Aktivera sin panna för uppdateringen i 24H (dåligt CTC).

Dock blir jag inte klock på om den bara blockerar värme vid högt pris och inget mer per automatik eller faktiskt räknar ut att den behöver passa på värma extra medan det är billigt. Optimalt vore om den kan beräkna effektbehovet, aktuell ute temp och agera smart.
 
  • Gilla
1SvenskTiger
  • Laddar…
S SuperNyfiken skrev:
Hej och tack, det har gått någon dag nu och det fungerar. Sjukt att man måste Aktivera sin panna för uppdateringen i 24H (dåligt CTC).

Dock blir jag inte klock på om den bara blockerar värme vid högt pris och inget mer per automatik eller faktiskt räknar ut att den behöver passa på värma extra medan det är billigt. Optimalt vore om den kan beräkna effektbehovet, aktuell ute temp och agera smart.
Du kan ställa in ur den beter sig. Min höjer tempen i tanken ett antal grader när det är billigt och nyttjar det när det sedan blir dyrt.
 
  • Gilla
guggen
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.