818 205 läst · 17 905 svar
818k läst
17,9k svar
Varför har ni inte vaccinerat er mot Covid-19 ?
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 12 814 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 12 814 inlägg
Lars Bern har gjort sig ett namn som "expert" på alla möjliga frågor som han inte har vare sig studerat, forskat kring eller arbetat med. Han är "expert" på allt från klimat till Covid-19. Virus har plockats fram och patenterats.V växelventil skrev:
"Vi ser i praktiken en global konspiration där man sannolikt avsiktligt har släppt ett biovapen. Viruset har utvecklats som ett biovapen men man frågar sig vem som bestämmer i världen då USA, Kina, Canada och Frankrike samt eventuellt flera har samarbetat kring utveckling av detta vapen."
Det säger väl allt om denna clown? Länder som Kina och USA (mfl) samarbetar för att plocka fram ett biologiskt vapen (men gör allt för att motståndaren inte ska få reda på detaljer om deras senaste flygplan) och tar dessutom patent på grejerna??
Mannen uppskattas mycket av folk som tror på en världskonspiration (helst en judisk sådan), som inte tror på klimathotet, etc.
Han har mycket att lära av experterna på det här forumet.Fairlane skrev:Lars Bern har gjort sig ett namn som "expert" på alla möjliga frågor som han inte har vare sig studerat, forskat kring eller arbetat med. Han är "expert" på allt från klimat till Covid-19. Virus har plockats fram och patenterats.
"Vi ser i praktiken en global konspiration där man sannolikt avsiktligt har släppt ett biovapen. Viruset har utvecklats som ett biovapen men man frågar sig vem som bestämmer i världen då USA, Kina, Canada och Frankrike samt eventuellt flera har samarbetat kring utveckling av detta vapen."
Det säger väl allt om denna clown? Länder som Kina och USA (mfl) samarbetar för att plocka fram ett biologiskt vapen (men gör allt för att motståndaren inte ska få reda på detaljer om deras senaste flygplan) och tar dessutom patent på grejerna??
Mannen uppskattas mycket av folk som tror på en världskonspiration (helst en judisk sådan), som inte tror på klimathotet, etc.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 12 814 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 12 814 inlägg
Ingenstans står det att jag borde tagit 3 doser i vaccinationsbeviset utifrån den texten. Det står bara hur många du tagit och när.BirgitS skrev:
Kanske kommer det ändras allteftersom men som det är nu är det ett ganska intetsägande bevis i mina ögon.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 989 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 989 inlägg
Jo, det är totalt nonsens att jämföra egenrapporterade biverkningar för covidvaccinerna och andra läkemedel. Det har jag redan förklarat flera gånger i tråden varav åtminstone en under de senaste dagarna.P pegr skrev:
Den där debattartikeln har redan diskuterats i tråden några gånger.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 12 814 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 12 814 inlägg
Nej det förstod jag inte. Du gillar ju att uttrycka dig kortfattat och luddigt så då får du nog köpa att folk inte förstår vad du menar.M mickef skrev:
I övrigt vet jag inte vad jag ska svara på "ämnet", då det saknas allt för mycket information för att kommentera. Det publiceras varje dag massor med artiklar rörande Covid-19, artiklar av olika slag och olika välskrivna. Det går helt enkelt inte att kommentera varenda artikel, särskilt inte de sämst skrivna (den artikeln ligger i den gruppen).
Vill du ställa en fråga angående artikeln, kanske det är lämpligare att ställa det till den som länkade till artikeln, en artikel som han inte ens orkade kommentera själv med ett enda ord.
Hann du uppfatta frågan/(ämnet) i artikeln?Fairlane skrev:Nej det förstod jag inte. Du gillar ju att uttrycka dig kortfattat och luddigt så då får du nog köpa att folk inte förstår vad du menar.
I övrigt vet jag inte vad jag ska svara på "ämnet", då det saknas allt för mycket information för att kommentera. Det publiceras varje dag massor med artiklar rörande Covid-19, artiklar av olika slag och olika välskrivna. Det går helt enkelt inte att kommentera varenda artikel, särskilt inte de sämst skrivna (den artikeln ligger i den gruppen).
Vill du ställa en fråga angående artikeln, kanske det är lämpligare att ställa det till den som länkade till artikeln, en artikel som han inte ens orkade kommentera själv med ett enda ord.
Vad är det som är luddigt?