829 321 läst · 17 905 svar
829k läst
17,9k svar
Varför har ni inte vaccinerat er mot Covid-19 ?
Ska du strunta i att svara nu igen?Staffans2000 skrev:
https://www.byggahus.se/forum/threa...-er-mot-covid-19.425257/page-411#post-4417885
På det hela taget. Blir det mer begripligt? Eller vill även du att jag för en dagbok på byggahus för att tillfredsställa Krux nyfikenhet på mitt privatliv? Lite udda, kan man tycka.L lob skrev:
I stort sätt, betyder i min värld -så gott som, eller -på det hela taget.
Staffans
Tunnsått på Avenyn en varm sommardag??Staffans2000 skrev:
Eller hur…
Det är lika ovanligt som att det tunnsått med ovaccinerade på IVA.
Nej, ovaccinerade skall förstås även i fortsättningen behålla restriktionerna. De lever ju kvar i pandemin.
Redigerat:
Nu är även jag chippad och förstörd för livet.
Men it is what it is. Om det är så illa så kan jag lika gärna dö eller mutera till en zombie som majoriteten. Vet inte om jag klarat vara en av få survivors. Skulle bli för mycket spänning i tillvaron för mig
Men it is what it is. Om det är så illa så kan jag lika gärna dö eller mutera till en zombie som majoriteten. Vet inte om jag klarat vara en av få survivors. Skulle bli för mycket spänning i tillvaron för mig
Och du har inte på Avenyn att göra som ovaccinerad.Staffans2000 skrev:
Du behöver dessutom uppdatera dina talessätt. 25 öringar har inte funnits sedan 1992, det är snart 30 år sedan…
Du ser verkligen konspirationer överallt. Jag fjäskar inte för någon, finns ingen anledning.Staffans2000 skrev:
Du är väl sur för att du blivit bannad, men det är inte mitt problem.
Nej jag förstår verkligen inte. Vill du dra paralleller till en tid innan vi hade vetenskap? Det blir ju snarare till vaccinmotståndets nackdel i.s.f.Staffans2000 skrev:
Alla som tillämpat den vetenskapliga metoden har genom tiderna ansett jorden vara rund, precis som de nu anser att vaccination är det riktiga valet nu.