Varför har ni inte vaccinerat er?

  • Antal röster
    807
Staffans2000
Nissens Nissens skrev:
Man kan ju inte gå o glassa på Avenyn i Göteborg tex…
Glassa=stila! Vill någon imponera, när det är tunnsått med folk, ser iallafall jag inte något problem med det. Gör du?

Jazzgossen
 
Staffans2000
L lob skrev:
menar du sätt?
Eller möjligen ”i stort sett”. Blir ju stor skillnad beroende på vilket ord som används.
På det hela taget. Blir det mer begripligt? Eller vill även du att jag för en dagbok på byggahus för att tillfredsställa Krux nyfikenhet på mitt privatliv?:D Lite udda, kan man tycka.

I stort sätt, betyder i min värld -så gott som, eller -på det hela taget.

Staffans
 
Staffans2000
K Krux skrev:
Ska du strunta i att svara nu igen?

[länk]
Att du har annamat mottot: -Upprepas en lögn tillräckligt många gånger, blir det en sanning, har jag förstått. Så vill du fortsätta med den gamla taktiken, får du helt enkelt försöka ljuga för någon annan.

Staffans
 
Nissens
Staffans2000 Staffans2000 skrev:
Glassa=stila! Vill någon imponera, när det är tunnsått med folk, ser iallafall jag inte något problem med det. Gör du?

Jazzgossen
Tunnsått på Avenyn en varm sommardag??
Eller hur…
Det är lika ovanligt som att det tunnsått med ovaccinerade på IVA.

Nej, ovaccinerade skall förstås även i fortsättningen behålla restriktionerna. De lever ju kvar i pandemin.
 
Redigerat:
  • Gilla
Klacken och 1 till
  • Laddar…
Nissens
Staffans2000 Staffans2000 skrev:
Att du har annamat mottot: -Upprepas en lögn tillräckligt många gånger, blir det en sanning, har jag förstått. Så vill du fortsätta med den gamla taktiken, får du helt enkelt försöka ljuga för någon annan.

Staffans
Hmm, snacka om att kasta sten i glashus…
 
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Staffans2000
Nissens Nissens skrev:
Tunnsått på Avenyn en varm sommardag??
Eller hur?
Ja, då är det mycket folk, som du vet. Men själv har jag bara varit där på kvällarna i sommar, när de flesta gått hem, vilket jag förklarat för dig, en fyra fem gånger sisådär, utan att tjugofemöringen trillat ner.

Staffans
 
Nissens
Staffans2000 Staffans2000 skrev:
Du tror inte att hon kan svara själv?

Staffans
Om du vill ha enskild chatt med någon så rekommenderar jag dig att inte lägga ut frågor i en offentlig chatt. Skicka PM istället.
 
Staffans2000
Nissens Nissens skrev:
Hmm, snacka om att kasta sten i glashus…
Jaså. Kom med tre fyra exempel. Eller förstår du inte heller ordstävets betydelse?

Staffans
 
Nu är även jag chippad och förstörd för livet.

Men it is what it is. Om det är så illa så kan jag lika gärna dö eller mutera till en zombie som majoriteten. Vet inte om jag klarat vara en av få survivors. Skulle bli för mycket spänning i tillvaron för mig
 
  • Haha
  • Älska
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Staffans2000
Nissens Nissens skrev:
Om du vill ha enskild chatt med någon så rekommenderar jag dig att inte lägga ut frågor i en offentlig chatt. Skicka PM istället.
Men att du besvarar frågor ställda till andra, det går bra:D. Sten i glashus;).

Staffans

P.S.
Tycker du inte att ditt fjäsk för moderatorn blir lite pinsamt?
 
Nissens
Staffans2000 Staffans2000 skrev:
Ja, då är det mycket folk, som du vet. Men själv har jag bara varit där på kvällarna i sommar, när de flesta gått hem, vilket jag förklarat för dig, en fyra fem gånger sisådär, utan att tjugofemöringen trillat ner.

Staffans
Och du har inte på Avenyn att göra som ovaccinerad.

Du behöver dessutom uppdatera dina talessätt. 25 öringar har inte funnits sedan 1992, det är snart 30 år sedan…
 
R
Staffans2000 Staffans2000 skrev:
Och en gång fanns det en stolle som påstod att jorden kretsade kring solen:):cry:.

Staffans
Det gör det fortfarande. Gemensamt är att de inte har stöd i vetenskapen, varken nu eller då.

Så vad är din poäng?
 
  • Gilla
kashieda och 5 till
  • Laddar…
Nissens
Staffans2000 Staffans2000 skrev:
Men att du besvarar frågor ställda till andra, det går bra:D. Sten i glashus;).

Staffans

P.S.
Tycker du inte att ditt fjäsk för moderatorn blir lite pinsamt?
Du ser verkligen konspirationer överallt. Jag fjäskar inte för någon, finns ingen anledning.

Du är väl sur för att du blivit bannad, men det är inte mitt problem. :p
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
R
Staffans2000 Staffans2000 skrev:
Det vet du mycket väl. Eller hur?
För varje tid har sin sanning. Det som var sanning igår, är inte sanning idag och det som är sanning idag, är inte sanning imorgon. Frågor på det?:D

Mediokrates
Nej jag förstår verkligen inte. Vill du dra paralleller till en tid innan vi hade vetenskap? Det blir ju snarare till vaccinmotståndets nackdel i.s.f.

Alla som tillämpat den vetenskapliga metoden har genom tiderna ansett jorden vara rund, precis som de nu anser att vaccination är det riktiga valet nu.
 
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.