Varför har ni inte vaccinerat er?

• Antal röster
    807
Vad ska vi säga?

Det finns knäppgökar överallt, några av dem råkar vara läkare.

• Gilla
13th Marine och 5 till
  • Laddar…
Blodsoppen
T Texan skrev:
Har inte sett denna i tråden tidigare, tänkte att intresserade kunde få ge sin syn på dess information och källhänvisning.

[länk]
Mer och mer avslöjas dag för dag. Detta är väldigt positivt. Jag hoppas verkligen det kan bli slut på dessa galenskaper snart.
Jag tror att USA är enda västlandet som fortfarande kräver Covidpass.

• Gilla
tank77 och 1 till
  • Laddar…
K Klacken skrev:
Analdoktorn var väl också med där. Ni vet han som "botade" det mesta med analmassage. Konstigt nog utfördes det bara på kvinnor. Hans legitimation drogs väl in?
Japp. Men helt tossigt att han kunde få hålla på så länge. Hade honom som kursare några terminer och han var galen redan då.

• Ledsen
Fairlane
  • Laddar…
K
V vanpire skrev:
Japp. Men helt tossigt att han kunde få hålla på så länge. Hade honom som kursare några terminer och han var galen redan då.
Ja, sägs vad man vill men antivaxarna representeras av rätt udda figurer. Helt obegripligt att någon frisk människa kan gå på dessa galenskaper

• Gilla
13th Marine och 6 till
  • Laddar…
BirgitS
T Texan skrev:
Har inte sett denna i tråden tidigare
Läkarupproret har förekommit flera gånger i covidtrådarna. Det finns väl också sidor på nätet skrivna av väl insatta personer som listar alla deras felaktigheter.

När det gäller faktabladet så börjar det ju med en felaktighet, det finns väl underbyggda undersökningar som visar att vaccinet förhindrade smittspridning så länge som viruset var likt den variant som vaccinet var gjort för. Det ser man tydligt under tredje vågen i Sverige när bara de äldsta och sköraste var vaccinerade, det var aldrig någon våg på äldreboendena.

Faktabladet börjar alltså med en felaktighet. Det räcker väl för att avskriva det.

• Gilla
blackarrow och 7 till
  • Laddar…
T Texan skrev:
Är det alltid bra att ha principer, finns det inte en risk att man blir en så kallad bakåtsträvare om man aldrig omvärderar sina principer?
Det är mina principer och om de inte passar... så har jag andra också.

• Haha
RoAd och 2 till
  • Laddar…
BirgitS
Blodsoppen Blodsoppen skrev:
Mer och mer avslöjas dag för dag. Detta är väldigt positivt. Jag hoppas verkligen det kan bli slut på dessa galenskaper snart.
Jag tror att USA är enda västlandet som fortfarande kräver Covidpass.
Läkarupproret kommer inte med några nyheter, de bara upprepar ungefär vad de har sagt hela tiden.

• Gilla
frasen_36 och 1 till
  • Laddar…
K Klacken skrev:
Analdoktorn var väl också med där. Ni vet han som det mesta med analmassage. Konstigt nog utfördes detta bara på kvinnor. Hans legitimation drogs väl in?[länk]
mycket ”väl” där

K Klacken skrev:
Ja, sägs vad man vill men antivaxarna representeras av rätt udda figurer. Helt obegripligt att någon frisk människa kan gå på dessa galenskaper
Ja, du verkar frisk, helt klart!

Blodsoppen
BirgitS BirgitS skrev:
Läkarupproret kommer inte med några nyheter, de bara upprepar ungefär vad de har sagt hela tiden.
Kan så vara, men det innebär ju inte att dom skulle fara med osanning.

Inte att dom far med sanning heller, eller hur ?

• Gilla
RoAd och 3 till
  • Laddar…
K
T Texan skrev:
Ja, du verkar frisk, helt klart!
Du verkar också frisk utan vaccination (förmodar ja) Fick du behandling av den gode Nordfors?

BirgitS
Som jag skrev nyss så gör de det.

• Gilla
frasen_36
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.