817 236 läst · 17 905 svar
817k läst
17,9k svar
Varför har ni inte vaccinerat er mot Covid-19 ?
Eftersom jag inte är biolog, så kan jag inte redogöra för det. Men jag ser ju själv hur folk får den ena efter den andra konstiga krämpor och symtom. Och det enda som har förändrats i deras liv är att dom tagit Covid vaccinet. Då är det ju inte så svårt att misstänka att det skulle vara anledningen.BirgitS skrev:Berätta då hur det biologiskt går till när biverkningar uppstår efter lång tid och på vilket sätt mRNA-vaccin skulle skilja sig från andra sorters vaccin i det avseendet eller länka till forskningsrapporter som visar att biverkningar har uppstått efter lång tid med något vaccin1
Jag har ställt de frågorna flera gånger i tråden men aldrig fått något svar så varför ska jag tro något annat än vad jag skrev förut.
Märklig och naiv slutsats…Blodsoppen skrev:Eftersom jag inte är biolog, så kan jag inte redogöra för det. Men jag ser ju själv hur folk får den ena efter den andra konstiga krämpor och symtom. Och det enda som har förändrats i deras liv är att dom tagit Covid vaccinet. Då är det ju inte så svårt att misstänka att det skulle vara anledningen.
Tror du att vaccin är det enda folk utsatts för?
Tror du det var vaccinerna som överbelastade sjukvården??
Ett exempel människor utsatts för förutom allt annat:
Vi har precis genomgått en pandemi, och biverkningarna från att få coronainfektion är sannolikt inte helt kartlagda ännu, men förutom alla dödsfall så lär det finnas mängder med människor som lever med diverse besvär efter att ha gått igenom en coronainfektion.
Hur kan du ha missat detta….
Redigerat:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 970 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 970 inlägg
De har blivit äldre.Blodsoppen skrev:Eftersom jag inte är biolog, så kan jag inte redogöra för det. Men jag ser ju själv hur folk får den ena efter den andra konstiga krämpor och symtom. Och det enda som har förändrats i deras liv är att dom tagit Covid vaccinet. Då är det ju inte så svårt att misstänka att det skulle vara anledningen.
Folk har alltid då och då fått konstiga krämpor och symtom. Det är inget som bara förekommer de senaste 1,5 åren. Du verkar ha dåligt minne om sånt som hänt tidigare och lätt för att tro att bara för att något inträffar efter varandra så har det ett samband (nej, det är inte ökat glassätande som gör att fler drunknar fast de följs åt).
Bara för att t.ex. 20 % rapporterar att de har huvudvärk 3 veckor efter att de hade covid så är det inte så att det är covid som har orsakat huvudvärken eftersom även en grupp som inte haft covid rapporterar ung. lika många att de har huvudvärk.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 12 813 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 12 813 inlägg
Ett antal personer i min omgivning har fått hjärtinfarkter de senaste 10 åren. Samtliga har tagit stelkrampssprutor tidigare. Det är ju inte svårt att misstänka att stelkrampssprutorna är anledningen. Dessa otestade saker...Blodsoppen skrev:Eftersom jag inte är biolog, så kan jag inte redogöra för det. Men jag ser ju själv hur folk får den ena efter den andra konstiga krämpor och symtom. Och det enda som har förändrats i deras liv är att dom tagit Covid vaccinet. Då är det ju inte så svårt att misstänka att det skulle vara anledningen.
Är det ungefär så man ska tänka?
Tänk en gång till...Blodsoppen skrev:
Under vintern, med början i november importerar vi massor av apelsiner till Sverige. Men det är också den tid när influensan får fart, är det apelsinernas fel?
Än en gång så gör du dig dummare än vad jag tror du är.BirgitS skrev:De har blivit äldre.
Folk har alltid då och då fått konstiga krämpor och symtom. Det är inget som bara förekommer de senaste 1,5 åren. Du verkar ha dåligt minne om sånt som hänt tidigare och lätt för att tro att bara för att något inträffar efter varandra så har det ett samband (nej, det är inte ökat glassätande som gör att fler drunknar fast de följs åt).
Bara för att t.ex. 20 % rapporterar att de har huvudvärk 3 veckor efter att de hade covid så är det inte så att det är covid som har orsakat huvudvärken eftersom även en grupp som inte haft covid rapporterar ung. lika många att de har huvudvärk.