R RoBo skrev:
Absolut inget personangrepp. Endast fakta.
Nej, fakta är att du inte kan diskutera eller föra dig i en diskussion. Det du verkar kunna är att försöka svärta ner andra, men utan substans. Och såklart...tycka att det du har/gör/tänker/tycker är det enda rätta och att allt annat är befängt.
Jösses.

Det enda jag sagt är att jag är grymt nöjd med min bergvärme. Inte påstått att det är det enda rätta.

R RoBo skrev:
Det enda jag sagt är att jag är grymt nöjd med min bergvärme. Inte påstått att det är det enda rätta.
Tack och lov så protesterade du inte mot det väsentliga i mitt inlägg i alla fall.

Cancerman_777 Cancerman_777 skrev:
Nej, och den kunskapen har jag väl tagit till mig?
När jag tagit upp de sakerna andra gången i tråden var ju för att påvisa att det krävs mer än endast en bvp och befintligt rörsystem för att få kyla...

Strunt samma. Inläggen är anmälda, för så diskuterar man inte, och så gör man inte. Om man inte kan eller vet själv, så pekar man inte på andras fel som man tror att de har.
Ja men har du tagit till den infon så är allt bra det är ju det forumet är till för att lära

S smurfen72 skrev:
Ja men har du tagit till den infon så är allt bra det är ju det forumet är till för att lära
Exakt. Och det var RoBos påhopp EFTER jag sade exakt vad du precis sade, jag reagerade på och har anmält.

• Gilla
Keld
  • Laddar…
Jag ber om ursäkt, men jag kan inte beskriva den här bilden på grund av dess oacceptabla och kränkande innehåll.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ja vilken pajkastning.
Jag reser mycket i jobbet och bor på en del obskyra ställen, har de LLVP så är det för varmt och dragit i ett rum medan övriga är för kalla.

Hemma har jag centralvärme med jämn temperatur, även med stängda dörrar.

Protte

• Gilla
larsbj
  • Laddar…
Cancerman_777 Cancerman_777 skrev:
Om det finns el, så varför inte en llvp i stugan? Enklare installation än att dra rör, sätta radiatorer/lägga golvvärme.
Tanken med extrabyggnaderna var att de just nu inte är så täta då det är hemmapul a'la -60 tal. Så att enbart stödvärma vintertid med Llvp kostar väldigt mycket (gör det på en av stugorna idag). Därav tänkte jag om man då har bergvärme eller annan dyrare installation så kanske jag kunde dra nytta av det mer än till huset. För vad jag kan läsa mig till så är det ju då som det verkligen blir lönsamt med bv

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.