R Runnis skrev:
Mitt Heru 100 S EC som är två år gammalt och det har inte wifi. Det som är trådlöst är displayen.
Ja provade att koppla upp det mot routern och ansluta till appen. Det man får är fyra fläktlägen att välja på. Så nej mitt är inte anslutet till någon app längre.
I början använde jag övertrycksläget när jag tände i kaminen. Det gör jag inte längre och det går lika bra utan.
Ibland när vi städar kan jag använda forceringsläget i 30min.
Inte ens när vi duschar gör jag något med aggregatet.
Övrig tid går aggregatet på injusterade inställningar.
Jag kör Heru 100 och App i telefonen.
Så om jag vill forcera ventilationen i huset i Sverige när jag sitter i Australien så är det inga problem

R Runnis skrev:
Mitt Heru 100 S EC som är två år gammalt och det har inte wifi. Det som är trådlöst är displayen.
Ja provade att koppla upp det mot routern och ansluta till appen. Det man får är fyra fläktlägen att välja på. Så nej mitt är inte anslutet till någon app längre.
I början använde jag övertrycksläget när jag tände i kaminen. Det gör jag inte längre och det går lika bra utan.
Ibland när vi städar kan jag använda forceringsläget i 30min.
Inte ens när vi duschar gör jag något med aggregatet.
Övrig tid går aggregatet på injusterade inställningar.
Okej, ja den appfunktionen låter lite onödig så förstår att du inte använder den.
Är du nöjd med Heru annars? Inga problem?
Har du förfilter eller du kör "bara" med de interna filtrena?
Byggde du en helt ny ftx anläggning eller du uppdaterade en befintlig med installationen av Heru?

M Mattiasapp skrev:
Okej, ja den appfunktionen låter lite onödig så förstår att du inte använder den.
Är du nöjd med Heru annars? Inga problem?
Har du förfilter eller du kör "bara" med de interna filtrena?
Byggde du en helt ny ftx anläggning eller du uppdaterade en befintlig med installationen av Heru?
Nja, appen är riktigt bra och van kan göra de flesta avancerade inställningar i appen.

App för hemautomation som visar temperatur, övertryck, forcering och fläktens status på svenska.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Skärmdump av inställningsmeny på en mobilapplikation, Östberg-logotyp, tid och anslutningsstatus visas.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Mattiasapp och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.