3 282 074 läst · 11 144 svar
3282k läst
11,1k svar
Värsta elkopplingen?
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 550 inlägg
d^_^bd^_^b Fyrbenta kanske har lättare att fatta just detta än tvåbenta[/QUOTE]
Japp! Vår katt rör inte centralen alls
Å andra sidan drar hon ju in möss med för att leka med dem och glömmer sen var hon släppte dem
/Kent
Japp! Vår katt rör inte centralen alls
Å andra sidan drar hon ju in möss med för att leka med dem och glömmer sen var hon släppte dem
/Kent
Lätt sett, de ser inte så pigga ut efter att ha rotat runt där.Ifö skrev:
Hade de hållt sig på nollskenan så hade jag köpt det där men ingen chans nu att de är behöriga utan typiska hemmapulare.
/Kent
Redigerat:
Vad sägs om den här?
http://thereifixedit.com/2010/05/26...aign=Feed:+ThereIFixedIt+(There,+I+Fixed+It.)
Läs också kommentaren av Nathan Hobbs skriven May 27, 2010 at 10:46 am
*scary+++*
http://thereifixedit.com/2010/05/26...aign=Feed:+ThereIFixedIt+(There,+I+Fixed+It.)
Läs också kommentaren av Nathan Hobbs skriven May 27, 2010 at 10:46 am
*scary+++*
Jävligt "smart" att mata ej inkopplade grupper så *rys*
Hoppas man slipper se det nånstans, jag klipper garanterat kabeln direkt.
/Kent
Hoppas man slipper se det nånstans, jag klipper garanterat kabeln direkt.
/Kent
är nog rätt vanligt att folk matar in ström från elverk på det viset
anmälan till elsäkerhetsverket???
Medlem
· Västergötland
· 82 inlägg
Jag körde ljud på en folkpark igår och såg den här när jag riggade upp och den var tydligen fortfarande i bruk. d^_^b. Stället var även fyllt av gammal gummikulo och ljusskyltar med tygkabel med mera
Detta var väll en helt ok installation på sin tid men inte riktigt i dagens läge.
Detta var väll en helt ok installation på sin tid men inte riktigt i dagens läge.
När dom skrotar den där installationen så vill jag ha tavlan!
Dom kunde minsann göra snygga grejer förr
Håller just nu på att dra om all el i en villa där det bott en hemmapulare utan dess like. Kastar upp lite bilder när jag är klar med det jobbet..
Dom kunde minsann göra snygga grejer förr
Håller just nu på att dra om all el i en villa där det bott en hemmapulare utan dess like. Kastar upp lite bilder när jag är klar med det jobbet..
åh vilken EL-porr!!! den där tavlan är ju vackrare än picassos kladdiga målningar!
skulle lätt vilja ha den på väggen i vardagsrummet!
nog hade elektrikern en tanke på att det skulle se prydligt och överskådligt ut, inte som nu, så mycket som möjligt på så liten yta som möjligt och kablar kors och tvärs.
skulle lätt vilja ha den på väggen i vardagsrummet!
nog hade elektrikern en tanke på att det skulle se prydligt och överskådligt ut, inte som nu, så mycket som möjligt på så liten yta som möjligt och kablar kors och tvärs.