3 272 257 läst · 11 080 svar
3272k läst
11,1k svar
Värsta elkopplingen?
Passar inte klockrent i den här tråden, men jag visste inte var jag annars skulle lägga den. Tydligen har Classe grävt upp dessa uttag någonstans. En enklare förklaring är att deras förpackningsdesigners inte är så bra på engelska, men det är inte lika roligt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 17 288 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 17 288 inlägg
Fast det är inte fel. Det är faktiskt ett helt korrekt sätt att skriva.
Jag funderade på om det var Flush Mounted som var problemet men även det tror jag är helt korrekt i denna applikation. Jag ser faktiskt inget fel alls på engelska men jonmo kanske kan upplysa oss...
Jag funderade på om det var Flush Mounted som var problemet men även det tror jag är helt korrekt i denna applikation. Jag ser faktiskt inget fel alls på engelska men jonmo kanske kan upplysa oss...
Jag sökte för slarvigt, för i normala fall betyder unearth att gräva upp. Men jag kanske får ta den här på skämskontot, för när jag söker lite mer inser jag att det går att använda earth istf ground.
Vänner, jag ber officiellt om ursäkt. Det krävs normalt en stor man för att erkänna att han har fel, men ni får hålla tillgodo med mig den här gången.
Vänner, jag ber officiellt om ursäkt. Det krävs normalt en stor man för att erkänna att han har fel, men ni får hålla tillgodo med mig den här gången.
Medlem
· kronoberg
· 1 520 inlägg
Mer korrekt Svenska hade varit att skriva " Vägguttag för infällt montage/montering."