H Henrik Vamos #1 Medlem · Halland · 147 inlägg 23 mar 21:49 Henrik Vamos Medlem Halland 147 inlägg 23 mar 21:49 #1 Kan jag montera en väggdosa horisontellt? Alltså med pexslangen anslutande från sidan istället för underifrån. Hittar inget om det i montageavisningen. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #lk #väggdosa
Kan jag montera en väggdosa horisontellt? Alltså med pexslangen anslutande från sidan istället för underifrån. Hittar inget om det i montageavisningen.
L lostinsweden #2 Medlem · 1 317 inlägg 24 mar 10:24 lostinsweden Medlem 1 317 inlägg 24 mar 10:24 #2 H Henrik Vamos skrev: Kan jag montera en väggdosa horisontellt? Alltså med pexslangen anslutande från sidan istället för underifrån. Hittar inget om det i montageavisningen. Ja det går utmärkt att montera horisontellt.
H Henrik Vamos skrev: Kan jag montera en väggdosa horisontellt? Alltså med pexslangen anslutande från sidan istället för underifrån. Hittar inget om det i montageavisningen. Ja det går utmärkt att montera horisontellt.
H Henrik Vamos #3 Medlem · Halland · 147 inlägg 24 mar 10:34 Henrik Vamos Medlem Halland 147 inlägg 24 mar 10:34 #3 Fick faktiskt precis besked av LK support att dessa kan monteras åt samtliga håll