296 976 läst · 8 036 svar
297k läst
8,0k svar
Vad väntar oss bilister?
Vänligen påstå inte att jag pekar ut dig, det säger mer om dig än mig om du kände dig utpekad, en jag har inte öht nämnt dig.Maskintok skrev:se där ja..
Där var läsförståelsen dålig igen.
vart har jag skrivit att vi ändä skall dö så därför spelar det ingen roll hur eller om vi gör något åt klimatet?
lägg gärna fram också då bevis och fakta som stöder detta emot klimatförändringarna..
Inte bara att jag skrivit att jag ska dö..
För till skillnad från dig så är jag inte odödlig...
Men jag är inte förvånad... du gillade ju Mikael_Ls inlägg.. Så då vet jag vad du tycker om vissa människor och det stämmer ju bra in med vad du skrivit åt mig förr...
kliv av hästen och inse att du är en av de som bara provocerar och älskar det som sedan sker..
ni som använder er av personangrepp och nedsättande ord emot andra i diskussioner..
Ni har redan förlorat debatten.
Och du, mina barn de har en framtid iallafall.. Då de inte leds genom livet av vedertagna sanningar.. de får tänka och känna fritt..
lära sig och göra, tycka vad de vill..
Självpåtagen offerkofta blir inte vackrare för att den som tar på den ljuger i sina inlägg.
Jag har inte ens nämnt dig.AndersPS skrev:
Så offerkoftan kan du behålla.
Mitt inlägg gällde RoAd och ingen annan.
Om du känt dig träffad, ursäkta.
Dock vill jag isåfall veta vart jag har ljugit i mina inlägg.
Jag laddar två gånger om dagen (hemma och på jobbet och kör 3-4 mil till/från jobbet, avstånd beroende på väg och ärenden. Så jag ligger på ca 7 mil om dagen på el. Detta ger ca 1500 mil/år på el bara till/från jobbet.P pmd skrev:
Maskintok skrev:
Du citerar mitt inlägg. Varken road eller jag nämner dig. Hänvisar dig till vad du skrev, läsförståelse.Maskintok skrev:
Ungefär som när Volvo återkallade V40 inte mindre än 3 gånger. En som låten detalj som att bilen kunde brinna upp pga konstruktionsfel, som de alltså behöver 3 försök på sig att åtgärda.W witten skrev:
Då får du läsa igen.AndersPS skrev:
För det var just detta som RoAd gjorde...
hänvisar dig till att läsa inlägg innan du skriver... du hamnar i facket som de andra annars... De som kallar folk för skällsord eller provocerar, leker högfärdig för att sedan skriva personangrepp eller kalla folk för saker... Utan att inse att de då inte tillför något.
Då får övriga världen till billig diesel och bensin när vi själva slutat.P pmd skrev:
Hoppas de fattar vinken och avstår från miljöfarliga lågprisalternativen
Nej då. Jag har läst hela denna tråd. Det är okej om du tror inlägget var riktat personligen åt dig.Maskintok skrev:Då får du läsa igen.
För det var just detta som RoAd gjorde...
hänvisar dig till att läsa inlägg innan du skriver... du hamnar i facket som de andra annars... De som kallar folk för skällsord eller provocerar, leker högfärdig för att sedan skriva personangrepp eller kalla folk för saker... Utan att inse att de då inte tillför något.
jaha.. Ja jag har för mig att just den modellen åkte in och ut ofta.. vissa hade tur andra mindre... Som med många produkter.. detAndersPS skrev:
Nä det enda som var riktat åt mig var RoAds inlägg, dock trodde han att dina inlägg var riktade till mig...AndersPS skrev:
"RoAd skrev
Klockrent inlägg. Den som tyckte att vi ändå ska dö verkar inte förstå att hans fem barn sitter i samma bil. "
han spelar det på att jag ansåg att om man sitter i en låda och allt annat är kört runt omkring MIG, så kunde jag lika gärna grilla korv och på så sätt dö på det sättet jag valde själv.. dvs förorena luften i lådan eller kvävas.
sett många andra på forumet som har 5 barn och skrivit det?